Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.10.2014, 11:26
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Heti aamusta räjähti työautosta rengas! työmaalla ponssesta yks toloppa tipahti, seuraavalla kuormalla perkele toinen tolppa! mie kirroon syvimpään helvettiin sen ponssen insinöörin joka on keksiny nää putkitolpat näihin s15 malleihin!! Plus selekää pakottaa se aamunen renkaihen pulttien auki repiminen...
Posted via Mobile Device

  #2  
Vanha 15.10.2014, 11:38
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Tuohon Timo L:än postaukseen viitaten, itsellä kävi kans kämmi mut onneks en kohdannut miliisejä ennen kuin huomasin.

Olin maksavinani Discon verot, käytin jotain aikaisempaa laskupohjaa ja unohdin ilmeisesti muuttaa viitenumeron vai oliko sitten vahingossa Rangen tai jonkun muun rakkineen viite minkä olin siihen sitten jättänyt/laittanut.

Pari viikkoa ajelin ihan tyytyväisenä kunnes tuli muistutuskirjelmä ja rupesin tutkimaan että mitä helvettiä! No, soitto Trafiin ja korjasivat tiedon oikein, rahat kun olivat jo siis saaneet. Sakothan tuosta olis kans vissiin tullu jos sinivuokot olis pysäyttäneet.... onnea matkassa siis tällä kertaa, mut kyllä olis v...ttanut
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #3  
Vanha 15.10.2014, 12:10
Ponssekuski:n Avatar
Ponssekuski Ponssekuski ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.11
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 720
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Heti aamusta räjähti työautosta rengas! työmaalla ponssesta yks toloppa tipahti, seuraavalla kuormalla perkele toinen tolppa! mie kirroon syvimpään helvettiin sen ponssen insinöörin joka on keksiny nää putkitolpat näihin s15 malleihin!! Plus selekää pakottaa se aamunen renkaihen pulttien auki repiminen...
Posted via Mobile Device
Minoon kironnu ponssen insinjöörejä jo monesti Auttaa kun hitsaa laput putkien alapuolelle, jotteivät pääse tippumaan kiinnityspulttien katkettua. Kerran tipahti telan päälle ja se sitten vasta vituttamaan rupeskin Nykyää vituttaa nuo ponssen liikkeet.. aivan paskat!! 10h työpäivä tuntuu väh. 20 tuntiselta
  #4  
Vanha 15.10.2014, 16:44
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

äiteen mondeon kansiremppa

pakko varmaa ottaa olut
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
  #5  
Vanha 15.10.2014, 17:15
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponssekuski Näytä viesti
Minoon kironnu ponssen insinjöörejä jo monesti Auttaa kun hitsaa laput putkien alapuolelle, jotteivät pääse tippumaan kiinnityspulttien katkettua. Kerran tipahti telan päälle ja se sitten vasta vituttamaan rupeskin Nykyää vituttaa nuo ponssen liikkeet.. aivan paskat!! 10h työpäivä tuntuu väh. 20 tuntiselta
Nuopa tolpat ei "tipaha"... vaan jos sattuu piikkikouralla huolimattomasti ottamaan tolpasta kiinni ni nousoovat pois paikoiltaan!! ja sitte niittei taho yksinään saaha nussittua paikoilleensa! ainakaan nuita pätkätolppia! No otetaan saunaoluset ja saunanjälestä puolenlitran viskikola ni jospa yön aikaan vitutus hellittäs... Paitsi että huomena ois taas lähettävä jatkamaan risunajjoo!!!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
  #6  
Vanha 15.10.2014, 18:03
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Kyllä ne tolpat saa käsipelissä nostettua yksinäänki paikalleen muutamaan minuuttiin. Painaahan se jatkolla oleva tolppa kun perkele mutta kyllä sen paikalleen saa. Ja normikouralla oon nostellu niitä takasin reikiinsä ku ovat tippuneet. Kerran risuja ajaessa säikähin että oon onnistunu työntämään yhden tolpan risukasaan mutta onneks löyty aukolta, ettei tarvinnu kasaa levitellä.
  #7  
Vanha 16.10.2014, 00:41
Ponssekuski:n Avatar
Ponssekuski Ponssekuski ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.11
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 720
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tourinki Näytä viesti
Kyllä ne tolpat saa käsipelissä nostettua yksinäänki paikalleen muutamaan minuuttiin. Painaahan se jatkolla oleva tolppa kun perkele mutta kyllä sen paikalleen saa. Ja normikouralla oon nostellu niitä takasin reikiinsä ku ovat tippuneet. Kerran risuja ajaessa säikähin että oon onnistunu työntämään yhden tolpan risukasaan mutta onneks löyty aukolta, ettei tarvinnu kasaa levitellä.

Miulta se jatkopätkä kerran kasaan meni ja olipahan seulominen et löytyi. Keltainen väri hiukan auttaa löytymisessä On vissii melko kallis paukku, jos hakkuriin menee
  #8  
Vanha 16.10.2014, 11:34
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponssekuski Näytä viesti
Miulta se jatkopätkä kerran kasaan meni ja olipahan seulominen et löytyi. Keltainen väri hiukan auttaa löytymisessä On vissii melko kallis paukku, jos hakkuriin menee
Se on tuurista ja hakkurista kiinni selviääkö halvalla. Jos käy yhtä huonosti kuten täällä kävi yhdelle hakkurille niin lasku taisi olla +20000€, rumpuhakkurista koko rumpu vaihtoon ja kuoret parsittavaksi. Jotain paksumpaa rautaa sinne meni mutta ei sitä enää pystynyt tunnistamaan mikä se oli ollut.

Ja nuo putkipankkoset olisi pitänyt ajaa sulattoon jo viime vuosikymmenellä... Yhtään ei ole tullut ikävä.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
  #9  
Vanha 16.10.2014, 17:55
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Mie oon pomolle jo jonku kerran sanona että pitäs maalata nuo pankonpätkät! Vaikka tuoks keltaseks ni löytysivät vähä helepommin jos sattusivat tipahtammaan vaikka sinne hakekassaan... Kerran oon itte joutunu levittelemään hakekassaa tipahtaneen pankon takia!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
  #10  
Vanha 21.10.2014, 08:45
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Heti aamusta räjähti työautosta rengas! työmaalla ponssesta yks toloppa tipahti, seuraavalla kuormalla perkele toinen tolppa! mie kirroon syvimpään helvettiin sen ponssen insinöörin joka on keksiny nää putkitolpat näihin s15 malleihin!! Plus selekää pakottaa se aamunen renkaihen pulttien auki repiminen...
Posted via Mobile Device
ja mä löydän ne sun tolppas vermeeristä, ja manaan ku taas lenti teriä ei vaan, monesti nuo enerkiapuuläjät on 99% puuta, ja 1% mettäkoneen pankkaa ja kateellisten naapurien rautakankia
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
  #11  
Vanha 22.10.2014, 12:55
Eräilves:n Avatar
Eräilves Eräilves ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.02.14
Sijainti: Iisalmi
Viestit: 153
Perusasetus

TE toimiston hitaus, menee arvion antamisessa yli kuukausi PAM:ille, ja rahaa ei saa mistään Mutta prkl pajerosta onneks ei tarttenukaa luopua
  #12  
Vanha 22.10.2014, 13:44
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
ja mä löydän ne sun tolppas vermeeristä, ja manaan ku taas lenti teriä ei vaan, monesti nuo enerkiapuuläjät on 99% puuta, ja 1% mettäkoneen pankkaa ja kateellisten naapurien rautakankia
Ei ole polkupyörän runkoja sattunut? Muuten menee, mutta se polkimien keskiö on liian kova pala...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
  #13  
Vanha 22.10.2014, 14:19
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

Vituttaa, kun menin myymään Broncon.
Eroahdistus on valtava ja iski oikeestaan päälle heti, kun auton uusi omistaja sanoi "tahdon".
No joo, onhan tallissa palasina oleva HJ, ettei tämä nyt ihan loppu ole.
Mutta ajatuskin siitä, ettei tostanoinvaan hypätä maastoauton rattiin, vituttaa...
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
  #14  
Vanha 22.10.2014, 15:00
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Se on noista foordeista luopuminen haikeaa... itsekkin just katselin miten on vajan nurkalla tyhjä tila
Lohduttaa kuitenkin että pääsi hyvään kotiin
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
  #15  
Vanha 22.10.2014, 20:14
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

Onneksi täältä Offipalstalta löytyy vertaistukea ja ymmärrystä näinä vaikeina aikoina...
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
  #16  
Vanha 23.10.2014, 12:29
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

http://www.hs.fi/kaupunki/a1414036937638?ref=hs-top4-4/

Taas vihervasemmistolaiset pääsi ryssimään tärkeän palan Helsinkiä, ja eiköhän siellä ole päässeet osingoille myös kapitalistit kun poliitikoilla on hyvät kytkökset grynderifirmoihin. Vittu mitä paskaa

Toimiva ja elinvoimainen ilmailuympäristö niin harrastuksen- kuin koulutuksen osalta, pakko tuhota? MIKÄÄN lähialueen (=~100-150km säteellä) oleva kenttä ei riitä korvaamaan EFHF:n toimintaa, eikä toimintaympäristöä lentokouluille löydy lähempää kuin esim. Tampere ja Turku. Niissäkään ei valmiita tiloja oikein ole toiminnalle tarjolla.

Vittu mitä urpoja ihan oikeasti, kaupunki on täynnä rakentamatonta maata, niin on pakko päästä rakentamaan helvetin kalliilla taloja suoalueelle, jossa on lisäksi tiedossa olevaa maa-aineksin pilaantumista sekä kentän alueella että läheisellä Tattarisuon teollisuusalueella.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa mäksä Chit-Chat 1390 15.01.2022 19:25
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 sampolaattori Tekniikka & Jutustelu 50 11.02.2014 13:39
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 14:39 (GMT +2).