![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Heti aamusta räjähti työautosta rengas! työmaalla ponssesta yks toloppa tipahti, seuraavalla kuormalla perkele toinen tolppa! mie kirroon syvimpään helvettiin sen ponssen insinöörin joka on keksiny nää putkitolpat näihin s15 malleihin!! Plus selekää pakottaa se aamunen renkaihen pulttien auki repiminen... Posted via Mobile Device
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tuohon Timo L:än postaukseen viitaten, itsellä kävi kans kämmi mut onneks en kohdannut miliisejä ennen kuin huomasin.
Olin maksavinani Discon verot, käytin jotain aikaisempaa laskupohjaa ja unohdin ilmeisesti muuttaa viitenumeron vai oliko sitten vahingossa Rangen tai jonkun muun rakkineen viite minkä olin siihen sitten jättänyt/laittanut. Pari viikkoa ajelin ihan tyytyväisenä kunnes tuli muistutuskirjelmä ja rupesin tutkimaan että mitä helvettiä! No, soitto Trafiin ja korjasivat tiedon oikein, rahat kun olivat jo siis saaneet. Sakothan tuosta olis kans vissiin tullu jos sinivuokot olis pysäyttäneet.... onnea matkassa siis tällä kertaa, mut kyllä olis v...ttanut
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Auttaa kun hitsaa laput putkien alapuolelle, jotteivät pääse tippumaan kiinnityspulttien katkettua. Kerran tipahti telan päälle ja se sitten vasta vituttamaan rupeskin ![]() Nykyää vituttaa nuo ponssen liikkeet.. aivan paskat!! 10h työpäivä tuntuu väh. 20 tuntiselta
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
äiteen mondeon kansiremppa
![]() ![]() pakko varmaa ottaa olut
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kyllä ne tolpat saa käsipelissä nostettua yksinäänki paikalleen muutamaan minuuttiin. Painaahan se jatkolla oleva tolppa kun perkele mutta kyllä sen paikalleen saa. Ja normikouralla oon nostellu niitä takasin reikiinsä ku ovat tippuneet. Kerran risuja ajaessa säikähin että oon onnistunu työntämään yhden tolpan risukasaan mutta onneks löyty aukolta, ettei tarvinnu kasaa levitellä.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Miulta se jatkopätkä kerran kasaan meni ja olipahan seulominen et löytyi. Keltainen väri hiukan auttaa löytymisessä On vissii melko kallis paukku, jos hakkuriin menee
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ja nuo putkipankkoset olisi pitänyt ajaa sulattoon jo viime vuosikymmenellä... Yhtään ei ole tullut ikävä.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Mie oon pomolle jo jonku kerran sanona että pitäs maalata nuo pankonpätkät! Vaikka tuoks keltaseks ni löytysivät vähä helepommin jos sattusivat tipahtammaan vaikka sinne hakekassaan... Kerran oon itte joutunu levittelemään hakekassaa tipahtaneen pankon takia!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ei vaan, monesti nuo enerkiapuuläjät on 99% puuta, ja 1% mettäkoneen pankkaa ja kateellisten naapurien rautakankia
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#11
|
||||
|
||||
|
TE toimiston hitaus, menee arvion antamisessa yli kuukausi PAM:ille, ja rahaa ei saa mistään
Mutta prkl pajerosta onneks ei tarttenukaa luopua
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Muuten menee, mutta se polkimien keskiö on liian kova pala...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Vituttaa, kun menin myymään Broncon.
Eroahdistus on valtava ja iski oikeestaan päälle heti, kun auton uusi omistaja sanoi "tahdon". No joo, onhan tallissa palasina oleva HJ, ettei tämä nyt ihan loppu ole. Mutta ajatuskin siitä, ettei tostanoinvaan hypätä maastoauton rattiin, vituttaa... ![]()
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Se on noista foordeista luopuminen haikeaa... itsekkin just katselin miten on vajan nurkalla tyhjä tila
Lohduttaa kuitenkin että pääsi hyvään kotiin
__________________
------------------------------------ Etelä-Suomen Offroad ry ------------------------------------ |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Onneksi täältä Offipalstalta löytyy vertaistukea ja ymmärrystä näinä vaikeina aikoina...
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
|
#16
|
||||
|
||||
|
http://www.hs.fi/kaupunki/a1414036937638?ref=hs-top4-4/
Taas vihervasemmistolaiset pääsi ryssimään tärkeän palan Helsinkiä, ja eiköhän siellä ole päässeet osingoille myös kapitalistit kun poliitikoilla on hyvät kytkökset grynderifirmoihin. Vittu mitä paskaa ![]() Toimiva ja elinvoimainen ilmailuympäristö niin harrastuksen- kuin koulutuksen osalta, pakko tuhota? MIKÄÄN lähialueen (=~100-150km säteellä) oleva kenttä ei riitä korvaamaan EFHF:n toimintaa, eikä toimintaympäristöä lentokouluille löydy lähempää kuin esim. Tampere ja Turku. Niissäkään ei valmiita tiloja oikein ole toiminnalle tarjolla. Vittu mitä urpoja ihan oikeasti, kaupunki on täynnä rakentamatonta maata, niin on pakko päästä rakentamaan helvetin kalliilla taloja suoalueelle, jossa on lisäksi tiedossa olevaa maa-aineksin pilaantumista sekä kentän alueella että läheisellä Tattarisuon teollisuusalueella.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |