Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 29.11.2004, 11:30
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mistäs mallista lähtien nuo on kuorma-autoja, vai onko kaikki?
Taitaa olla lähes kaikki kuorma-autoja. Malli 411 lyhytrunkoisena (se ylempi kuva) jää taulukoiden mukaan (esim. http://www.unimog411.org/etechdat.htm) kokonaispainossa 3200 kiloon, eli painon puolesta pakettiautoksi ja pitkärunkoinen on siinä-ja-siinä. 411 on vanhaa perua, 50-luvun puolivälistä, mutta pitkäikäinen, sillä tuotanto päättyi tietääkseni vasta joskus 1974.

Alempi kuva näyttää 406:lta ja sen kokonaispaino nousee n. 6500 kiloon. Voi se olla harvinaisempi 404.0-mallikin, eli 404:n päällä 406:n hytti. 404:sta on ollut kahta mallia, joista 404.1 on yleisempi, se mitä Jaren kuvissa näkyi ja harvinaisempi 404.0, joita en ole nähnyt kuin kerran-pari muistaakseni european truck trial -videoilla (tuotantomäärä-suhteet 404.1/404.0 jotakin 60000/5000 kpl).

Löysin kuvasarjan siitä ohjaustehostimen asentamisesta 404:een, tässä:

http://mogtech.com/tech/404/jvhps/index.php?page=1


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o: unimog Rojota O/M/V Ajoneuvot 4 16.04.2007 08:49
o: unimog O/M/V Ajoneuvot 0 02.08.2006 21:14
M: Unimog 406 -69 Artzi O/M/V Ajoneuvot 4 27.07.2006 21:24
M: UNIMOG toyo O/M/V Ajoneuvot 1 18.12.2005 16:59
M: Unimog 406 O/M/V Muut 9 12.08.2004 12:46


Sivu luotu: 19:39 (GMT +2).