Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Technology / Motoring / Computers > Software

Software Operating systems, Applications, Drivers, Cracks, Tools, Browsers

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.11.2004, 08:49
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jeps, toi kerion mainitsema AVG Free Edition on ihan rokkimo (paitsi ei sitä sais töissä käyttää. <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>)

Jonkun aikaa on tuo ollut kotikoneessa XP:n uudelleenasennuksen jälkeen käytössä ja ihan kivasti se varmaan toimii. Yhtään virusta en oo sillä vielä löytäny...

Joskus aikasemmin käytin F-Protin ilmaista DOSsiversiota, mutta se ei enää w2k:sta ja xp:stä oikein tykkää. Jos Hipillä on käytössä w98 jtsp. niin sekin on ihan bueno. (Päivitykset pitää ite imutella ja purkaa zipistä mut ei oo paha juttu, Eikä tod. oo mitään kökköö aina päällä hidastamassa konetta, eli scannauskin pitää käsin ajaa silloin kun näkee tarpeelliseksi.)

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:16 (GMT +2).