Oli kyllä yksi hauskimmista kisoista aikoihin!
Minusta officrossissa kuuluu olla hankalia maastopaikkoja koska muutenhan se olisi vain peltorallia eikä siinä pärjääminen edellyttäisi maastoautoa.
Hiukan turhautti istua Jeepin kyydissä kytäten ohituspaikkoja, ja visioitiinkin seuraavanlainen sääntömuutos: samalla kierroksella maaliin peräkanaa tulleet saisivat ajaa varsinaisen kisa-ajan päätyttyä kukin erikseen kunniakierroksen, jonka jälkeen nopeimman ajan saanut voittaisi. Näin ollen ei olisi motiivia himmailla ensimmäisenä letkassa kun on ilmeistä että takana tulevat ajaisivat kovempaa mutta eivät vaan pääse ohi.
Huomattavasti parempi olisi tietysti mikäli radalla olisi sellaisia haarautuvia kaksintaistelulenkkejä. Pellolla ne on helpompi tehdä yhtä pitkiksi, esim. peilikuviksi juuri Jounin havainnollistamalla tavalla mutta maastossakin niitä voisi tehdä niin että testiauto(i)lla ajaa rinnakkaisia lenkkejä vuorotellen ja säätää niiden pituutta kunnes ne ovat kellotettaessa tarpeeksi tasavertaisia.
Mutta ei ole tarkoitus valittaa kun oli mahtava meno! Lisää vastaavaa, kiitos järjestäjille, osallistujille ja mukavan suurelle yleisölle!
Tässä muutama kuva paikan päältä:
http://imgur.com/a/I25fO#0