![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Valoisaa sattui tuona päivänä vielä riittämään niin vinssin heitin nokalle ja tilasin samalla koukut etu ja takavinsseille Huomenna jatketaan kuvien lisäilyä ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Osia tuli vähän haalittua kasaan
![]() Uudet etujouset kun vanhat on mutkalla.. Onkos noista etujousista porukka jättänyt lateja pois? |
|
|
||||
|
||||
|
Snorkkelia tuli eilen väsättyä ja vähän muutakin näpräämistä löytyi samalla
![]() Jouset ja snorkkeli sai vielä maalia ![]() Uusia valojakin piti käydä testaamassa ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään tein turbon öljynpaluun uudelleen ja siirsin huohotuksen korkkiin mutta savutus ei parantunut.. Kylmänä lykkää sinistä reilusti, lämmetessä pölläyttelee satunnaisesti ja kunnolla lämmenneenä ei savuta oikeastaan lainkaan? Kellään vikkiä mistä voisi haukata öljyä? Käynnistä aavistelisin että yhteen tai kahteen pyttyyn pääsee öljyä..
Vähän toi tuuli tahtoo häiritä hitsausta ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Joku neuvoi minulle ja minä neuvon nyt sinulle, tiivistä sikaflexissä nuo suodattimen päädyt ettei mene vesi niin helposti sisään.
Itse laitoin vielä snorkkelin päähän yhden "vapaavirtaussuodattimen" jos vaikka kaksi paskaa suodatinta olisi edes lähelle yhtä hyvää suodatinta. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Huohottimelle tein vielä paikan imuputkeen ettei tarvi hytissä haistella sitä käryä
Oliko turbotuksen yhteydessä näitä letkujen nippoja käännelty/porattu vai mitkä ne oli? Syöttöön ilmeisesti vaikutti? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan hiluxi | jmtr83 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.12.2012 20:41 |
| hiluxi | Ville90 | Maasturiprojektit | 27 | 05.10.2012 00:18 |
| hiluxi | luxori | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.03.2010 23:36 |