![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() ..Jos asiaa Forssan suuntaan niin Metallityöpaja Koskinen... Pieni yhden miehen paja ja on tehnyt noita sylkkyremppoja niin kauan kuin muistan, jostain 80-luvulta alkaen. On tehnyt mulle jonkin verran noita sylkkyremppoja ja on ollut hinnat niin kohtuulliset, että en ole edes viitsinyt muualta kysyä. Osaa varmasti antaa jonkinlaisen arvion ihan puhelimessakin. Jos kiinnostuit niin annan numeronkin vaikka privalla.
|
|
|||
|
|||
![]()
Uudella varrella ja koko sylinterillä ei luultavasti ole juurikaan hintaeroa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tollasia oon arponu tilalle http://kailatec.fi/kauppa/t/Hydrauli...40.-600-GE/467,tosin taitavat olla aavistuksen lyhyemmät ja pari milliä ohuemmat tapit tarvittaisiin.
Tosta varren hinnasta toi nyt varmaan on kiinni,jos heti alkuviikosta sais siiitä selvän
Liian monta ikuisuusprojektia... Viimeksi muokannut VeeWee : 04.10.2014 14:10 |
|
|||
|
|||
![]()
Uskallan veikata että jos jostain löydät 38mm männänvartta niin hintaa on... Tuo mitta on joku sumujen saarten speciaali, suomessa menee aika lailla 5mm välein nuo paksuudet, tosin alle 20mm paksuuksissa löytyy sitten muitakin.
|
||||
|
||||
![]()
Tota mäkin ounastelen,ja amerikkalaisesta valmisteesta on käsittääkseni kyse,ja on noi tapituksetkin omissa mitoissaan
|
|||
|
|||
![]()
http://www.pikapaja.fi/ Työkseni täällä sylintereitä kasaan. Viikoittain tulee korjattavaksi sylintereitä joissa on varsi mutkalla. 38mm varsi on harvinainen, mutta jos kansi on muuten ehjä, niin se on helppo suurentaa 40mm varrelle. Mallin mukaan tehdään mitä vaan. Varastoa reilut 1000kpl sylintereitä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Hydraulisylinterit | Brittimotoristi | O/M/V Muut | 0 | 20.01.2012 19:20 |