![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tota hokemaa mä en oo ikinä ymmärtäny että "se menee vaan veroihin". Kyllä mulle ainakin on joka palkankorotuksen jälkeen jääny enemmän lapaan. Nyt tietty riippuu ihan omasta touhustaan se "näppiin jäävä" sen verottaja käsittelee viimeistään sitten vuoden jälkeen.
|
|
|||
|
|||
![]()
no esim 160h/kk 13€/h vs. 240h/kk 16.5€/h, niin kyllähän tuosta nyt näppiin ehkä enemmän jää, mutta siltikin kustannat aika paljon enemmän veroa.
veroprosentit lie jotain luokkaa päälle 22 ja jälkimmäisessä yli 30 luultavasti, vaikea arvioida, kun en ole koskaan veroprosenttia pahemmin miettinyt.
|
||||
|
||||
![]()
Nii mut tolle 240h nii tulee jo pari tonnia noista ylitöistä (16,5 + ylityökorvaukset)
ja vois kuvitella että lisäksi vielä parit viikkolepokorvaukset, sit vielä peruspalkka, että taitaa jäädä aika reilusti enempi näppiin. |
|
||||
|
||||
![]()
Must ois ilo maksaa täyttä prosenttia, jos tulot ylittäis maks rajan, pakko siit ois jotain kai jäädäkin
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 03.10.2014 21:30 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Mä suhtaudun keskipalkkoihin tai laskutettaviin tuntiveloituksiin niin, että kannattaa vaivan näkö ja investoinnit mitoittaa sen mukaan ettei mittasuhteet ole täysin epätasapainossa.
Toinen asia mitä tulee katsottua on oma kiinnostus ja toivottomalta vaikuttavia aloja tulee silloinkin työnnettyä sivuun kun saattaa silti välillä kiinnostua sellaisesta mikä ei kannata. Palkkapyynnön osalta huomioon kannattaa ottaa jos on todennäköistä, että jotain hommaa joutuu tekemään, on varaa tehdä sitä. |
|
|||
|
|||
![]()
Metallin palkat tes mukaan aivan perseestä 20 vuotta ajasta jäljestä jos met kysyyn lisää niin tee enemmän tuu 10 vuoden kuluttua uudestaan kyseleen
|
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs ne käytännössä ovat? Metsäkonealan TES:lla jäädään alle 15€ vaikka olisi kahdenkymmenen vuoden kokemus...
|
||||
|
||||
![]() OoTee
Suomi on siinä mielessä jännä maa, että täällä ollaan valmiita maksamaan viiskymppiä siitä hyvästä, ettei naapuri saa satasta
![]() Koulutuksessa kuultu viisaus ja aika pitkälti totta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joo ja kaikki duunit tuntuu olevan nykyään vuokratyöpaikkoja, kätevästi kierretään kaikki säännökset ja pidetään huutolaisena
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Osui kuin naula ohimoon! Tää on NIIN totta!
|
|||
|
|||
![]()
Paikallisella sahalla lähdetään alle kympillä, siihen jotain lisiä päälle.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sama TES...
ansio, kulutus, palkka |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Nyt tilauksesta uusia kesä ja talvi renkaita ja vanteita | samppa31 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 04.12.2011 15:40 |
Myydään Hiluxin osia ja ohj.iskari ja ja... | azizp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 24 | 14.02.2010 19:44 |
hj ja bj hyviä ja huonoja puolia tekniikan osalta | kone1 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2010 10:22 |
Toyota Hilux 8" R&P ja masterkit mallit ja muutakin??? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 18.11.2009 21:26 |
Ostetaan Vitaraan vanteet ja renkaat 7-8x15 ja 235/75-15 | anracing | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 23.09.2008 12:33 |