![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Nyt lähinnä vituttaa kun mokkula alkoi temppuilemaan eikä mikään auta... Ja sitten laitoin netin luurin perään... Hyvin toimii mutta sitten erehdyin lataamaan mobiiliturvan eli virussuojan ym. ja nyt ei saa näytönlukituksen asetuksia muutettua, aina kun avaa näytön pitää näppäillä kärpäsenpaskankokoisia salasanoja... ![]() Pitääkö tuo sovellus poistaa kokonaan.. Mitä vittua???
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Miten nää nykylelut on tehty näin vitun monimutkaisiksi käyttää?!? Eikö ne vitun nörtit tajua siellä luolassaan että tavalliset ihmiset näitä palikoita käyttää... Posted via Mobile Device |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mersun kanspahvin vaihto. Kymmenest kannenpultist kaheksan läks auki ja kahest kannat paskaks.
onneks ne ei oo ku ihan vitun syvässä tuol kannen sisäs ja ne tuskin on kovin kovia porata. Vittu ihme että ryyppään.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mikä mjoottori ??
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tyyppiä en nyt jaksa kaivaa mut 1.8 bensa vuosmallia -97..
Edit; onks tää nyt sit 111.921? Vai 111.920.. Viimeksi muokannut Sami89 : 02.10.2014 18:51 Perustelu: moottorikoodeja.. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mikä se puikko siihen hommaan sit olikaan...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Esabin 48. Pystyy hitsaa kuonan päälle ja kuona estää hitsin tarttumisen reunoihin. Sitten kun muistaa hiukan kaivaa kuonaa piikillä vähemmäksi ennen mutteria, niin pyörii ilman turhaa nitkuttelua.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Aika seppä saa olla kuka sinne mitään hitsaa.. ne on aika syvällä siel kannessa ja reikä on sellanen et hylsy on melkosen jämpti siihen reikää.. kokeillaa josko ne murtohylsyllä irtoais tai sit laitetaa pora savuamaa..
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Jollakin valmistajalla on hommaan ihan erikoispuikkoja. Joskus hämmästelin, kun seitsemän senttiä kasvoi FH:n katkennut kannenpultti. En kyl epäile, etteikö onnistus nelikasillaki.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei senpuolee, en miä kyllä puikolla mitää osaa hitsatakkaa.
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
450litranen akvaario hajos ja kalat pitäis saada pihalammesta akvaarioon talvehtimaan
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
ei pahasti varasto missä laattalattia jos kaivo keskellä. sepä oliski ollu rojekti ku olis 15kpl 30-45cm koikarppia ja 450l vettä olkkarissa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |