![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Paitsi sohvan ja jääkaapin (vessan), jääkaapin (vessan), väliä...
__________________
Killing time is not murder |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Et ole muuten ainoa..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vielä uupuu lavakari, nyt kun on ollut aikaa niin katselin korotus-sarjoja, nörppä kun korotteli omaansa muutamalla satasella
, jos chevyyn haluaa tehdä OIKEAN korotuksen niin työtön köyhtyy 1400€+asennus ja kyseessä 2" korotus johon tulee toki iskarit ja kaikki hilpetöörit.Ei ihan heti tule koroteltua huvin vuoksi, eipä tuo alusta ole mihinkään kolistellut joten tarve aika vähäistä tällä hetkellä ja eikös ne tuuning korotukset ollut vähän no no ![]() Autosta ei oikein raportoitavaa, mikään ei ole hajonnut tai hajoamassa. Peräöljyt pitäisi vaihtaa..
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Sisätuuletin on alkanut soittamaan huilusävelmiä, en tiedä onko joku hajoamassa vai onko roskaa kanavissa ja viheltelee sen takia
Onko minkälainen projekti ottaa moottori irti ?
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Toisissa lähtee ruuvaamalla puhaltimen moottori/siivikko-paketti irti ja toisissa saa purkaa kojetaulua jonkin verran hanskalokeron kohdalta, että mahtuu vetämään sen ulos..
Ja tää siis koskee vaan Silverado-varustuksella olevia, vm. -89 ja -90 autoja joista mulla on kokemusta.. -95 ja uudemmat on vielä kokeilematta.Suurimman eron hommaan tekee puhaltimen moottorin taustapelti, jolla se on kiinni lämppärin kotelossa. Se pelti voi olla sentin-puolitoista lovettu yhdeltä sivulta ja toisissa se on jokseekin pyöreä laippa. Tää pyöreä versio ei tule rojua edestä purkamatta pois.. ![]() Oaan kun vaihdoin moottorin, niin leikkasin raakasti siivun siitä pyöreästä pellistä pois. Ihan vaan tulevia omistajia ajatellen..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tosin pidin alkuperäiset iskarit edessä ja takana. Edessä ongelmana on että erillisjousituksen ulosjoustoon ei auta edes pidemmät iskarit. Takana jos vaihtaisin pidemmät iskarit niin saisi hieman lisää joustoa. Tosin kuskin puolella ongelmana on tuo poikittaistuki mikä tulee seuraavaksi vastaan. Irroittamalla alkuperäisen iskarin saan n.3cm lisää joustoa kuskin puolelle taakse ja sen jälkeen tuo poikittaistuen rajoitin tulee vastaan. Eli ei ole taakse myöskään mitään järkeä ostaa uusia iskareita. Tuolla kun ei kuitenkaan mitään hardcore offia ajella. Voin suositella samanlaista korotusta. Näyttää hienolle, mutta ei maksanut paljoa Sain myös takaluukkuun hienon Ironman tarran
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta kuten sanottu, eipä ole korotukselle käyttöä tällä hetkellä. Hyvin sujahtaa katukivetykset alta ja vinoparkki paikallisen kaupan pihan rotvalliin, oon mää saatanan kova offroud miäs
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#10
|
||||
|
||||
Nyt repeää levikset
On mattoa, varmasti paremman näköiset kun leikkaa liimaa matot jostain aaltopahvista
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Vanha asuntovaunu | Jess | O/M/V Muut | 17 | 22.10.2010 16:58 |
| Vanha... | Flugfiske | Chit-Chat | 2 | 14.10.2006 18:01 |
| Vanha mestari? | offipete | Baarit | 0 | 22.01.2006 23:47 |
| vanha suola janottaa... | jv | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.11.2005 22:06 |
| vanha mies | bono | Jokes | 0 | 24.10.2002 09:28 |