![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
||||
|
||||
![]()
Ei malttanu odottaa ens viikkoon
![]() Etujousesta oli takapään lenkki poikki niinku meinasinki. Kolme neljästä vakaajan pannasta antautunu, tarvii varmaan hepata kiinni kun pistää takasin. Hantin kylkee kans koitin vähän suoristaa mut se ei tullukkaa enää niin nätisti ![]() Noh, huomen "uudet" etupakat alle ja kovaa ajoo.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#177
|
||||
|
||||
![]()
Nopeesti oot rempan alkanu
![]() pidä kuitenkin nuo vakaajat sillai että sais vaikka pultattua nopsaan irti kun on mettään menoa tiedossa? Ne vaan murtaa tosi paljon kun toi joustelee niin hyvin....
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#178
|
||||
|
||||
![]()
ai sieltä oli päänorran lenkki menny poikki tuota en nähnykkään metässä.pikku huolto on aina hyväksi ajojen jälkeen
![]() ![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#179
|
||||
|
||||
![]()
Joo norra ol poikki, mut tais olla jo ennestään kun katkoskohdasta molemmat puolet hiukan ruosteessa jo.
Ennen pysyny joteski paikassas mut nyt liikahti, jostain kumman syyst ![]() Toiset jouset purin ja putsailin ruosteista ja rasvasin jos vaik joustelis vähän lisää ![]() Pikkasen käyremmät näköjään ku noi vanhat, semmosen 5 senttiä nousi keula, taakse pistin väliaikasest apujouset, jos sitä vaik viikolla sais takapakat putsailtuu ja rasvattuu ja ens viikonloppun paikalles. Miettiny et jos noist koiranluist tekis semmoset sokalla irrotettavat mallit mitkä siihen jeeppiin laitettiin uudes 4x4 maailmas. Mahtaakohan semmoset toimii? Etu sisäänjouston rajottimet täytyy kans tehä uusiks kun oli menny ihan kasaan ![]() Mahottomasti tuntuu olevan voimia tuol alustan osis kun kunnolla joustattelee.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#180
|
||||
|
||||
![]()
Rillailujen jälkeen meni vai?
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#181
|
||||
|
||||
![]()
juu rillailujen jälkeen toisen lenkin melkeen alussa
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#182
|
||||
|
||||
![]()
Hiukka viteoo
https://www.youtube.com/watch?v=52oPeeD_EKI https://www.youtube.com/watch?v=nGyPSImwIXY https://www.youtube.com/watch?v=yatRPPLuGS0 https://www.youtube.com/watch?v=2hpZAmSN-KY
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#183
|
||||
|
||||
![]()
Miksei sellainenkin vakaaja toimis, tärkeintä olis että saa sen pois paikoiltaan/käytöstä
mettässä ajelun ajaksi. Kyllä alustaan kohdistuu suuret voimat, kun oikein venyttelee ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#184
|
||||
|
||||
![]()
Dodii, viel löyty vähän vikkaavikkaa ku kattelin montulla alustaa töitten jälkeen.
Takapään tractionbaarist toinen kiinnike poikki akselin pääst. Ny sekin on korjattu ja vahvistettu, tai ainaki yritetty. Aika hyvä saldo tuli muutaman tunnin rymistelyst ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#185
|
||||
|
||||
![]()
Takajarruihin vaihdoin tänään uudet kengät ja sylinterit kun vanhat alkoi
olemaan aika kuluneet ja yhestä kengästä oli nauha melkeen kokonaan irti. Ja jarrunesteet vaihtus kans siin samalla.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#186
|
||||
|
||||
![]()
Sain vakaajat laitettua takas paikoilleen viimein.
On kyl melkonen ero että onko ne siel vai ei ![]() Takajousil en o saanu mitään tehtyy viel, kauhee pomppulinna noil apujousil ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#187
|
||||
|
||||
![]()
Vaihtelin vakio turbon tilalle mk3 supran vakio ahtimen tänään.
Sama ct26 molemmis niinku kaik varmaan tietää eli bolt on, mut supran ahtimes isommat pesät. Ja downpipe tul värkkäiltyy kans uusiks 3 tuumaseks, vanha oli vakio kokonen ku en o aikasemmin jaksanu tehä uusiks. Pikkasen ääni koveni mut ei paljoo. Turbon vaihoin sen takia et jos sais matka-ajos pidettyy ahdot kuris kun tolla vanhalla ahtimella oli koko ajan vähintään puol baarii konees tasakaasulla kun ajeli kaheksaakymppiä
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#188
|
||||
|
||||
![]()
Hyvinhän tuo tuntuu toimivan.
80 vauhis tasakaasul ahdot enää 0,2 bar
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#189
|
||||
|
||||
![]()
Koneeseen vaihettu öljyt ja ilmasuodatin ja torstaina penkkiin kattomaan onks kaik 100kW viel tallel
![]() Vähäx jänskättää ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#190
|
||||
|
||||
![]()
Penkis käyty ja ehjänä päästy kotio
![]() 120,8kW ja 460nm, ei huano Pumpusta loppuu kakku kesken, sääsin penkissä viel vähän lisää mut ei irronnu enää enempää, et puolmiljuunaa ajetust pumpust on kaik otettu irti mitä kotikonstein saa. V*tun atk ei suostu toimimaan ni ette saa kuvaa käppyröist ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut t.haapala : 04.12.2014 17:29 |
#191
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#192
|
||||
|
||||
![]()
Sporttiautos, Kyrös
Ja unohtu mainita et ahtoja oli tasan 1bar
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#193
|
||||
|
||||
![]()
Ehtisin jo pelästymään et toi kytkin muka kestäis ton väännön ja isommat renkaat kun ei oo luistanu,
mut alkohan se toissa päivänä luistamaan nelosel ja vitosel ![]() Täytyy vissiin mennä kytkytin kaupoille josain vaihees ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#194
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Pääsee pääsee! |
#195
|
||||
|
||||
![]()
oliko toi turbo sillä kaks nielusella pakopesällä?
|
#196
|
||||
|
||||
![]()
Ei o kun ihan yks osanen
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#197
|
||||
|
||||
![]()
mulla on ollu kolme ct26 ja ja en ihan varmaksi tiedä mistä on peräsin. kaks ollu 47mm imusiivellä. yks oli 43mm siivellä. pakosiivet saman kokoset, paitsi yhdessä oli keraaminen pakosiipi.(tais olla just toi misä oli 43mm siipi) pakopesät ollu saman näkösiä ja kokosia. nyt mietin onko ne niitä isompia vai pienempiä? onko jotain eroo päällepäin, valunumeroo tai jotain?
|
#198
|
||||
|
||||
![]()
Empä huomannu enempää mittailla niitä kun olivat vierekkäin, kun oli kauhia kiire saada paikalles
![]() Mut ihan silmämääräsestikin huomas et pesät oli ulkohalkasijaltaan pikkasen isommat supran turbossa, pakosiivet tais olla samankokoset?, en tiä ku en mitannu mut ei ainakaa huomattavaa eroa ollut. Hukkaportinkellon kiinnitysreijät oli eri taval toisiis nähden, jos ois halunnu hoojiin oman kellon ni ois pitäny porata ja kierteyttää yks reikä lisää. Ja hukkaportinkellon ohjauspaineen ottava nippa on supran turbos erilainen, mut senhän on joku voinu joskus vaihtaa niinku mulla nyt ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#199
|
||||
|
||||
![]()
no juu siis sen oon ittekki huomannu että kompurapuolen kotelot on eri kokosia. mutta aattelin huomasikko pakopuolella mitään eroa? näitä vaan purkanut ja koonnut jonku 4kertaa, ja sekottanut osia ja kokeillut eri pakosiipeekin...
pakosiiven halkasija on ollut sama kaikissa versioissa vissiinki. tekis mieli kokeilla sellasta kakskanavaista pakopesää.. |
#200
|
||||
|
||||
![]()
Kävin tota hojon alkuperästä hypistelemässä tallilla.
Imusiipi oli toi 43mm Ja pakopesis oli kans ulkoista eroa halkasijassa Jos vertaa noihin kannakeraudan kiinnityskohtiin (ne reijät mis on 10mm jenka), ni supran ahtimes pakopesä tulee ulommas kun tuo ylempi kiinnike (klo 1), ja alempi on suurinpiirtein samassa tasossa (toi mikä on klo10) kun tos kuvan turbos ne on selvästi pakopesää ulompana. Oliks tarpeeks vaikeesti selitetty ![]() Tos on kuva mistä näkee hiukan mitä höpisin jos vaan tajuu http://cjsupra.kendra.com/graphics/C...t/CT26ExhL.jpg
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut t.haapala : 08.12.2014 18:46 |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Tojo HJ61-87 | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 03.08.2010 11:38 |
Tojo 12H-T | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2005 22:48 | |
Tojo BJ 40 | O/M/V Muut | 2 | 14.06.2005 14:24 | |
M: Tojo fj 4.2 -75 | O/M/V Muut | 7 | 09.02.2005 20:14 |