Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.09.2014, 04:47
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Nii. Ei tuo poista korvausvelvollisuutta vaan ottaa kantaa siihen kenen tehtävä on tutkia rikoksia. Totta munassa jokainen normi jären juoksulla oleva ihminen hoitaa homman niinkuin kuuluukin.

Eipä varmaan monikaan soittele poliisille ja pyytele sakkoja jos tuli hieman ajettua ylinopeutta tai tuli käytettyä autoa yli 2minuuttia tyhjäkäynnillä.

Ja tosiaankin nuo kolhut ja pienemmät lämärit pitäisi pystyä hoitamaan ilman ainaisia sakkoja ne kun saattaa olla ne viimeiset mitkä vie kortin hyllylle ja pääsääntöisesti ny vahinkoja sattuu sillointällöin oli laji mikä hyvänsä.

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #2  
Vanha 29.09.2014, 09:40
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Tuo itsekriminointisuoja olikin mielenkiintoinen keksintö...
http://korkeinoikeus.fi/fi/index/enn...459201442.html

"Itsekriminointisuoja oikeuttaa rikoksesta epäillyn vaikenemaan ja olemaan vastaamatta kysymyksiin eikä hänellä ole velvollisuutta pysyä totuudessa esitutkinnassa tai oikeudenkäynnissä. Tämä oikeus voi ilmetä myös muussa asiassa kuin siinä, jossa hän on epäiltynä. Kaikilla on oikeus todistajana kuultaessa olla todistamatta itseään ja eräitä läheisiään vastaan. Todistajan vaitiolo-oikeutta koskevan oikeudenkäymiskaaren 17 luvun 24 §:n 1 momentin mukaan todistaja saa kieltäytyä kertomasta seikkaa tai vastaamasta kysymykseen, jos hän ei voisi sitä tehdä saattamatta syytteen vaaraan itseään tai häneen tietyssä suhteessa olevia läheisiään."

Alko jotenkin tuntuun siltä että "asioiden kertomattajättäminen" lähes tilanteessa kun tilanteessa on kansalaisoikeus.
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
  #3  
Vanha 29.09.2014, 12:05
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zille2.5 Näytä viesti
Tuo itsekriminointisuoja olikin mielenkiintoinen keksintö...
http://korkeinoikeus.fi/fi/index/enn...459201442.html

"Itsekriminointisuoja oikeuttaa rikoksesta epäillyn vaikenemaan ja olemaan vastaamatta kysymyksiin eikä hänellä ole velvollisuutta pysyä totuudessa esitutkinnassa tai oikeudenkäynnissä. Tämä oikeus voi ilmetä myös muussa asiassa kuin siinä, jossa hän on epäiltynä. Kaikilla on oikeus todistajana kuultaessa olla todistamatta itseään ja eräitä läheisiään vastaan. Todistajan vaitiolo-oikeutta koskevan oikeudenkäymiskaaren 17 luvun 24 §:n 1 momentin mukaan todistaja saa kieltäytyä kertomasta seikkaa tai vastaamasta kysymykseen, jos hän ei voisi sitä tehdä saattamatta syytteen vaaraan itseään tai häneen tietyssä suhteessa olevia läheisiään."

Alko jotenkin tuntuun siltä että "asioiden kertomattajättäminen" lähes tilanteessa kun tilanteessa on kansalaisoikeus.
Aika mielenkiintoinen tulkinta tosiaan........
__________________
Tumpula Racing Team
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 6 07.12.2012 12:46
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
pajeron kardaani ihmetyttää... Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 26.08.2009 17:55


Sivu luotu: 03:10 (GMT +2).