Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 24.09.2014, 22:58
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Joskus ajattelin sorvata sauvat ohuemmaksi, jos olis ollut pehmeämpi keula sen jälkeen. Vinssittömään ja puskurittomaan keulaan varmasti parempi kuin vakio.

Onkohan se Calminin sauva juurikin ohuempi?
itse en lähtisi sorvaamaan sauvaa ohkasemaksi kun ajatellaan 1989 vuoden auto sauva ollut autossa 25 vuotta jonka jälkee kirrattu ja saatu vakio korkeuteen jolloin sauva on jo aika kierona ja siihen hieman sorvia niin poikkeaminen on hyvinkin toden näköistä. calminin sauva on ainakin omaan silmään std kokoinen. viisaammat kertoo jos olen väärässä!
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus? velmeri83 Tekniikka & Jutustelu 24 09.11.2009 20:56
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 16:51 (GMT +2).