Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.09.2014, 11:03
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

QUOTE=Luoppis;1162963]Onko noita ammattipätevyyksiä erikseen tavaraliikenteeseen ja bussipuolelle? Mä oon käsittäny, että on vaa yhenlaista ammattipätevyyttä, vai oliks toi sanamuoto ammattiajolupa nyt mua hämäävä

No, ainakin tavaraliikenteen puolella mä kuskailen. Miten se sit menee, saako sillä C-kortillisen bussilla kuskata ilman ammattipätevyyksiä kavereitaan vai ei. Nykyään ei kai saa C-kortilla edes tyhjänä siirtää linja-autoa?[/QUOTE]

Ei oo kuin yhet lätinät. Ja se C kortti dösä eli asuntoauto,niin sillä saat humpata ihan sen minkä jaksat...ei ole kaupallista tavaran kuljetusta vaan yksityiskäyttöä. Finlexi auttaa tässäkin.

Huoltoon liittyvissä jutuissa saa ajaa dösää c kortilla mutta aika ahtailla ehdoilla.

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #2  
Vanha 23.09.2014, 14:22
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Ei kellään olisi myydä mulle jotain vanhaa koirankopin kokoista asuntovaunua? Pitää olla paperillinen ja projektikuntoinen.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
  #3  
Vanha 23.09.2014, 21:40
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 793
Perusasetus

löytääköhän tuollaisella itsensä metsästä? http://www.motonet.fi/fi/tuote/53800...i?nettix-vko38
  #4  
Vanha 24.09.2014, 07:43
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
löytääköhän tuollaisella itsensä metsästä? http://www.motonet.fi/fi/tuote/53800...i?nettix-vko38
Osta mieluummin heti kerralla kunnollinen. http://www.kivenalla.fi/index.php?ac...subcategory=15
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
  #5  
Vanha 24.09.2014, 12:25
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Finlexi auttaa tässäkin.

Huoltoon liittyvissä jutuissa saa ajaa dösää c kortilla mutta aika ahtailla ehdoilla.
On se Finlexi sen verran monimuotonen kokoelma, et helpompi vaa kysyä täältä jos joku sattuu tietämää

Trafista löyty pikasella haulla pykälä, että vain korjaamotoimintaa harjoittava saa C-kortilla hakea bussin korjattavaksi ja/tai viedä vara-auton tilalle. Kaikki muu toiminta on kiellettyä.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol kysy/vastaa jubet Tekniikka & Jutustelu 1806 24.10.2024 21:23
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41


Sivu luotu: 20:07 (GMT +2).