![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Millä hakusanalla löytyy 410 vm.83 Aisan kaasari. Tartteis kiihdytys pumpun kalvosarjan. Kovalla googlettelulla ei ole samannäköistä kaasari netistä löytynyt. Aisan merkkinen ,vaakaimu ( samanlainen ku mopoissa) ilmanputsarilta letku tulee vaakasuorassa kaasarin imuaukkoon. Alumiinisessa lirpakkeessa numerosarja 80380 ja kaasarin kyljessä löytyi 3A28.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tollanen kaasarin korjaussarja, tsekkaan jos löydän sen huomenna autotallista. Jos siis halut ostaa
Btw http://www.kaasutinexpertti.fi/shopu...uct_search.php
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Laitoin YV:tä . Siitä unohtu et toi linkki meni pääsivulle vaan. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mites te olette pistäny sähköpumpun mekaanisen tilalle?
Ainakin samuraissa taitaa paineensäätö olla pumpussa itsessään, ei kaasariin tulee vain yksi letku. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
eikös noissa kaasaariin tarkoitetuissa spumpuissa ole riittävän matala paine, että muutaku ku paikoilleen vaan
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kävi mielessä tuokin. Ei se auta ku kokeilla.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Yöllä sain googlattua tommosen setin ebaystä
http://www.ebay.com/itm/Carburettor-...-/230445825881 ja tohon tullimaksut päälle. Löytäs kiinasta niin ois hiukan edukkaampi. Tossa pari kuvaa millasta kaasaria haetaan. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
En ole ehtinyt kokeilla, että korjaantuko suzukin nykiminen moottoritiellä, mutta bensafiltterillä ei ollut kyllä kaikki hyvin.
http://imgur.com/JWGb1QG,1zjvGmC#0 (Sisältää 2 kuvaa) Onko muiden suzukeissa samaa ongelmaa, että kummankin puolen takakaaren yläpuolelta on revennyt pelti auki, että sisältä kun kurkkaa kaijutin reijästä sisään, niin näkyy asvaltti. Tämä aiheuttaa aika kovan melun ajettaessa sateisella säällä. Kuulin, että on tyypilinen vika suzukeissa moiset aukot. Kannatteeko hitsata vai löydäänkö jotain mäskiä sinne, että saataisiin reijät paikattua? Huomasin, että suzukissani on yksi sakkorengas ja olen vakavalla kädellä ajatellut ostaa Goodyear Wrangler Duratrac rengassarjan. http://www.laatuvanne.fi//product/48...04-q-fc-73-dba Ongelmana on vain, että niitä ei löydä paikallisesta liikkeistä kuin vasta marraskuussa (540€ asenuksineen päivineen) ja netissä olevat hinnat näyttävät nousevan koko ajan. Onko mitään paikkaa mistä näitä renkaita saisi halvalla? Kokemuksia olisi myös kiva kuulla. Viimeksi muokannut wolfigy : 25.09.2014 13:30 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
älä nyt ainakaan mitään mäskiä sinne laita , rälläkällä kunnon siivu pois ja uutta peltiä tilalle kemppiliimalla
![]() mulla on ollut kaks susukia, toinen 410 ja nykynen 413 joista molemmissa takakaaret on ollut joskus tollasessa kunnossa.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Onko mahdollista, että suzukissa ei välttämättä ole ollenkaan ISC-venttiiliä tms.?
Itellä joltain täältä ostettu Swiftin G13 TBI ruiskulla ja boxista lähtee kyllä piuha, mutta lähtee siitä paljon muutakin mitä ei todenäköisesti ikinä ollu käytössä. Jos tuota ei pistä, niin onko siitä muuta harmia kuin, että kierrokset ei välttämättä nouse jos pistää valot päälle tms. Vai mihin tuota käytetään? |
#13
|
||||
|
||||
![]()
itelle kytkisin sen vinssiä varten/katkaisialle, että saa nostettua pahoissa "mäkistarteissa", ku kaks jalkaa ei riitä kolmelle polkimelle. nyt ku on vielä kaasari, ni ryyppy ajaa samaa asiaa, eli ryypyllä tyhjäkäynti on suhteellisen korkea, nyt se on vain katkaisialla ja jos virrat vähissä ni voi jättää se ryyppy päällä lataamaan, ku eihän se normityhjäkäynnillä kummoisesti lataa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainakin omassa tuo "idle up" ei juurikaan tyhjäkäynnissä ole havaittavissa. Sen pitäisi nostaa kierroksia noin 100rpm. Uudemmassa ruiskussa 95?--> Taas ei ole, vaan tyhjäkäynti säätyy suoraan kaasuläpän asentoa ohjaavalla servolla. ![]()
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 11 (0 jäsentä and 11 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |