![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vituttaa ja vähän huvittaakin.. Kelasin pitkän roikan vyyhdille,Kiinnittänyt mitään huomiota kun oli satanut,Niin vähän märkää oli.. Sitt hyttyset oli äkäsiä ja lättäsin rukkasella ohimoon yhden.Pläts! Sit alkoi haista koiranpaska,Siinä samassa katon rukkasta ja alkaa valkenemaan ![]() Dogi oli vetänyt hirveen ripulipaskan jatkojohdon päälle... No pikku naaman pesu operaatio ja nyt jo vähän hymyilyttää koko homma,Koirakin haisteli lärviä vähän kummaksuen...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() Nyt ei vituta enää yhtään...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Siellähän oli jo jotain.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuttu tunne, hiiri.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Oliskin..
sen polkis mielellään hengiltä![]() Mutta jostain syystä tuo mun Cockeri(5kk..) on keksinyt paskoa mun hanskaan, kenkään useamman kerran, lakkiinkin kerran.. on sillä huumorintajua ainakin.![]() Sanomalehti eteisessä sai sen huomion tasan kaksi kertaa. Lukematon.. No, nyt alkaa kuiten siisteyskoulutuskin jo tehota ja ulos osataan pyytää useimmiten.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Urpot jotka ajavat sumussa pelkillä päiväajovalotuikuilla
![]() Pitäis sitä uuden auton käsikirjaa sen verran avata et tietää mistä ne ajovalot pistetään päälle ja sumussa jopa sumarit....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Taas sai aamulla havaita kun monet ajaa hernerokkasumussa pelkillä huomiovaloilla ja takapää täysin pimeänä. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
http://yle.fi/uutiset/suomalaiset_ei...valoja/7491293 Poliisin mukaan sakko rapsahtaa, jos sumussa ajelee pelkillä tuikuilla. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Voi v***u kun voi olla yhen stna anturin löytäminen vaikeaa. Nissanin liikkeestä kyselin öljyn lämpötilan anturia patrolliin ja ensin myytiin eioota ja sitten kun löytyi niin hintahan oli 250+€. ''Nämä kun pitää tilata tehtaalta''
Mistään nettipuljusta es löydy kyseistä palikkaa. Tietäis es mitkä kierteet tuossa on niin helpottas paljon, mutta kun hiukan hankala ajaa autolla jos toi palikka ole paikallaan liikkeeseen ettimään vastaavaa.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Emakot, sukupuoleen katsomatta, tila-/perheautoissaan, jotka eivät noudata koulutaajamien nopeusrajoituksia, vaikka ovat naama punaisena karjuen oletettavasti oman nassukkansa koulun läheisyyteen tapelleet sen alhaisimman mahdollisen nopeusrajoituksen.
Ei ne muutkaan kiihdyttelijät vituttamatta jätä, mutta tuo ihmistyyppi erityisesti. 40 km/h on 40 km/h, ja sillä selvä. P.S. en ole perheellinen.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |