![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Hieno peliHyvän työn olet tehnyt kun jaksoit pelastaa purkutuomiolta
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia.
![]() Sen takia ton jaksoin korjaillakin kun ei näit lavuri mallei kauheest tääl pohjoses ole. Edicin sain vissiin korjattua, pistin köykäsen jousen vetämään tota edicin tankoo taaksepäin, eikä oo sen jälkeen enää temppuillu. Lopullinenväliaikanenratkaisu
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#3
|
||||
|
||||
|
V*tut se mitään toiminu
.Vieläkin pätkäsee mut aika harvakseltaan enää. Ehkä hiukan jäykempi jousi?
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#4
|
||||
|
||||
|
onko maadotukset kunnossa?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#5
|
||||
|
||||
|
En tiijä.
Täytyy varmaan ottaa ja talliin ja alkaa oikeen ajatuksen kans mittailee ja tutkimaan sitä värkkiä. Kuhan saa ton toisen ens nippuun taas. On se hyvä ettei tekeminen lopu kesken näitten kans
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Vähän lisää liikkuvaa kuvaa...
https://www.youtube.com/watch?v=OcYsdMonUwY https://www.youtube.com/watch?v=pUEkI0V93g0
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Koittanu tota ediccii selvitellä mut en o tullu yhtään viisaammaks.
Vedin ton aikasemmin asentamani jousen vähän piukemmaks ja nyt näyttäis taas toimivan .Seuraavaks kun kettuilee ni pistän vaijeri sammutuksen .Latauksen sain kans toimimaan normaalisti säädintä säätämällä, ei seilaa enää miten sattuu.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tojo LC HJ61 -89 | t.haapala | Maasturiprojektit | 487 | 13.08.2023 08:21 |
| Myydään M: Toyota LC HJ-61 -88 | ipancruiser | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.04.2012 17:15 |
| Myyty M: BJ75 -88 | jnf | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 24.06.2010 15:39 |
| Ostetaan Tojo LC H60/61 tai LJ70 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 18:18 |
| M: Toyota Landcruiser BJ75 Pickup | O/M/V Muut | 10 | 18.08.2005 18:07 | |