Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.09.2014, 10:52
jupe69:n Avatar
jupe69 jupe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 01.05.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 1.106
Perusasetus

Ostetaan

sen takia sitä kuvaa etupyörännavasta kysyinki ku mielestäni siinä ei oo olleska napalukkoja!!! nää mun on -91 autosta mikä on kyllä -90 mallinen gen 1

Ostetaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.09.2014, 12:43
eevokki eevokki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.04.09
Sijainti: keitele
Viestit: 60
Perusasetus

nojoo sitä tässä olen miettinytkin että voiko niitä vaihtaa! se toinen pitää kahinaa että en tiedä mikä siinä on ku en tollasia oo ennen laitellu, aikasemmin olleet manuaalisia napoja autoissa. ootko purkanu noita automaattia tai mikä sen kahinan vois pitää? htvin noi toimii muuten ja se on kiva ku voi vauhdista pistää nelikon päälle että se on plussaa noissa mulla on se gen2 koppanen vissiin toi ku se sitä uudempaa koria.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.09.2014, 12:48
eevokki eevokki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.04.09
Sijainti: keitele
Viestit: 60
Perusasetus

mullahan tossa kans se sähkö nappi mitä painettasse syttyy kojelautaan punaset valot että se lukitsee ton takapään R/D namiska...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.09.2014, 11:20
Super_Select:n Avatar
Super_Select Super_Select ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Kaavi
Viestit: 177
Perusasetus

No ei sinne voi mitään osaa "vaihtaa"... tai toki voi vaihtaa, mutta siellä NAVASSA ei ole mitään liikkuvia osia, jotka kuluisivat ajan myötä.
Jos siellä joku pitää ääntä, niin se on jarru, murros, tai pyöränlaakeri... tai etuperä, mutta napalukkoja siinä ei tosiaan ole, vaan ne on kiinteästi ne vetoakselit siellä, eli pultilla/boorituksella.

"Viskokytkimen heikkous on kuitenkin se, että se ei missään vaiheessa lukitu täydellisesti. Siis akselistot eivät milloinkaan pyöri aina ja kaikkialla samalla nopeudella. Pidon ollessa riittävän heikko viskokytkin alkaa luistaa eikä se enää jaa akselistoihin voimaa pitävällä pinnalla olevan akseliston tarpeen mukaista määrää. Tästä syystä L200:ssa on myös ”lukittu” nopea neliveto, 4HLC. Siinä keskitasauspyörästö on lukossa, eli etu- ja taka-akselisto pyörivät aina yhtä nopeasti. Toisin sanoen voimaa kulkeutuu niin paljon, että pitävällä pinnalla olevan akselistonkin pyörät alkavat pyöriä ja auto edetä."

Kyllä se nopea nelikko on myös Pajerossa, ja tuo viimeinen lause on hieno: "voimaa kulkeutuu niin paljon, että pitävällä pinnalla olevan akselistonkin pyörät alkavat pyöriä, ja auto edetä"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan manuaali napalukot pajeroon.. a.n.s.s.i O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.12.2009 21:37
Ostetaan pajeroon manuaali napalukot laitiar1 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.11.2009 16:27
O: Manuaali napalukot Pajeroon Räjä O/M/V Renkaat ja vanteet 3 28.08.2007 06:26
O: -88 Pajeroon napalukot dumbo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 04.04.2006 13:41
O: Manuaaliset napalukot Pajeroon Hammer__ O/M/V Muut 0 18.10.2004 22:31


Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).