![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
1200 euria kustanti laatikko ja adapteri. En mitannut adapteria ollenkaan mut helppohan tuo on tehdä ku mittaa vaihteiston perän ja jakiksen adapterin etupään niin siitähän sen saa. Pitäis käydä myös 203:sen kanssa. Laatikossa on shift-kit ja kevyt vahvistus. Mudracer eli Lehtisen Matti teki tuon laatikon. Lainaus:
Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Range-78 rojekti | Range-79 | Maasturiprojektit | 91 | 24.03.2011 07:51 |
| "Vemppa BJ" rojekti.. 42 -83 *Katsastettu!* | make-lj | Maasturiprojektit | 113 | 21.08.2009 17:48 |
| M:LJ rojekti | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 15.06.2008 15:37 |
| Bronkko rojekti | pjtk | Maasturiprojektit | 7 | 17.09.2007 14:01 |
| Range rojekti | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.01.2005 21:54 | |