![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() Itse ruuvasin niin paljon kuin pystyi ilman että tyhjäkäynti on mahdoton. Tuohon tyhjäkäyntiin vaikutti ainakin itsellä kaasuvaijerin kireys. Ensin kaasupolkimelta & pumpulta vaijeri löyhäksi ja sit soppaa niin paljon kun saa ilman että tyhjäkäynti on liian kova. Oma savuttaa 0,5...0,6 ahdoilla, nyt oon ajellut 0,8 ahdoilla. Tuossa minun yksilössä oli joku edellinen omistaja roplaillut vaijeria yms. joten se ei tainnut palautua aivan pohjaan asti, eli soppaa saisi lisäillä pienellä hienosäädöllä...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ahtopaine on nyt 0,75 (mulla aika tarkasti 0,1 baria säätövarren kierros) Testailin muutaman kerran syöttöä ajaessa milloin alkaa savuttaa ja siitä puoli kierrosta syöttöä takaisinpäin. Kun kiihdyttää voimakkaasti hitaasta vauhdista niin kyllä sinne savua silloin jää leijaileen... Samoin kylmäkäynnistyksen jälkeen savuttaa kunnes lämpeää. Kokeilin noilla 32" renkailla (mulla kesärenkaat 32x11,5x15) sen verran että helposti kulkee satasta ja voi ihan hyvin vielä siitäkin vauhdista lähteä ohittaan. Paikaltaan kiihdytys on aivan eri luokaa kuin ennen. Pitää näköjään muuttaa ajotapaa, ettei vedätä 5 vaihteella liikaa, tai luistata kytkintä vaihtaessa ja paikoiltaan lähdöissä. Jaksaa nimittäin vetää jo 60km alkaen jo ihan hyvin vitosella. Jonkinlaisen kulutuslukeman saan seuraavalla tankkauksella.
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo) ![]() Viimeksi muokannut Guffaw : 17.09.2014 05:57 |
|
|||
|
|||
![]()
Muuttuuhan ne menohalut kun tehon & väännön lisäys on alkuperäiseen verrattuna kymmeniä prosentteja
![]() Omassa patentissa ahtopainetta säädellään kapiinista aidon biltemalaisen bleed-venttiilin avulla, tarkkuus tuossa on varmaan luokkaa +- 0,5bar. Säädön epätarkkuus kompensoidaan vähintään yhtä epätarkalla ahtopainemittarilla (varokaa halpoja kopioita! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Onko vinkkiä mistä hakea vikaa, kun oikeanpuolen sivuvilkut ovat mykät. Rele hakkaa kyllä ja lokarissa oleva vilkku hehkuu hieman. Johto rispaantunut jostain?
Toinen murhe on nelivedossa, kytkeytyessään päälle edestä kuuluu pamahdus ? Tuleeko napalukoista mahdollisesti ? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() 31x10.50R15 tyyppihyväksytyt renkaat otteessa
Tuossa on kopio rekisteriotteesta jos joku haluaa käydä koettamasa onneaan että sais 33:set alle.
En tiiä minkä virheen olivat tehneet aikoinaan katsastuksessa mutta mulla on monen vuoden rekisteriotteita näillä "tyyppihyväksytyillä" renkailla. Saanko mie nyt laittaa laillisesti 33x12.50R15 alle ja ajella menemään ja jos poliisi pysäyttää niin sanon että muutoskatsastan seuraavassa vuosikatsastuksessa nuo alle vai täh? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |