![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Virtalähteet ok. Ei niissä mitään ihmettä, mutta lähinnä riittää kun ottaa jonkin tunnetun valmistajan mallin, mikä ei ole hinnat alkaen. Tällähetkellä jokin 550-650w riittää käytännössä jokaiseen pelikoneeseenkin missä on yksi näytönohjain. Itse pidän Corsairin laitteita hinta / laatusuhteeltaan hyvinä valintoina. Muistin nopeuksilla on oikesati melko pieni vaikutus nykypäivänä. Oletkos joskus ihan huvikseen testaillut paljonko saat hyötyä eri muisteista oikeasti? No tässä avuksi vanhempi testi eri muistinopeuksien eroista käytännössä. Tässä DDR3-800 vs. DDR3-1600 vertailussa nopeushyöty tuplanopeuden muistista on pääsääntöisesti alle 3%. http://www.tomshardware.com/reviews/...7,2325-10.html Lähinnä mikä tässä kuitenkin itselleni heitti vähän punaista näkemään on tuon Xeonin vertaaminen normaaliin kuluttajakäyttöön tarkoitettuun prosessoriin. Kun et mitään faktaa laittanut väitteen tueksi, niin heitetään vaikka anandtechin vertailu. http://www.anandtech.com/bench/product/1260?vs=1275 Tässä siis verrattuna 12 Core Xeon E5-2697 v2 ja Intel Core i7-4790k. Yleiskäytössä ei ole mitään tehoeroa. Ei multithread sovelluksissa i7 vie mitenpäin tahansa. Hyvin multithreadia tukevissa vaakakuppi sitten kääntyykin Xeonin puolelle, ihan luonnollisesti. Tosin missään ei Xeoni 5 kertaista nopeutta saavuttanut, vaan noin kaksinkeratisen nopeuden parhaimmillaankin. Siitä vaan ostamaan 12 core Xeonia, kyllä siitä on hyötyä. Kuitenkin itse nyt jättäisin sen hyllyyn ihan yhdestä syystä, hinta. Xeon 2841€ ja i7 333€.
|
|
#2
|
||||
|
||||
wlan ongelma
Mistähän löytäs uusimman firmwaren A-LINK wnap b routeriin, tarttis jotain tehdä kun tuo "nukahtelee" jos ei ole liikennettä paljon kokoajan. Koitin ettiä parannusta siihen ja sivuja löytyi, mutta page not found. Joissain keskusteluissa oli vaan että on ollut tuollasta häikkää noissa reitittimissä, tarttis saada toi toimimaan paremmin.
http://www.siptune.net/tiki-index.ph...=WNAP+firmware
__________________
no 5 year warranty awailable ,нет 5-летняя гарантия ,no 5-aastane garantii ,全く5年間保証しない ,沒有5年質保 ,ej 5 års garanti, aucune garantie de 5 ans, ไม่รับประกัน 5 ปี,no 5-sano damaanad, keine 5-Jahres-Garantie, ymmärräkkönää ei 5 vuojentakkuuta
Viimeksi muokannut tonnisata : 16.09.2014 12:41 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jospa nyt jompikumpi saisi A-Linki n pelittään. Kiittooos. Lähetetty 16.9.2014 13:49:27 Aihe Re: Viesti Siptunelle Wtagit Viesti Terve, A-Linkin FW-linkki nyt korjattu. WNAP on näköjään jo siirtynyt kategoriaan "older products". Parhain terveisin Siptune Oy 16.9.2014 13:42 > > ------------------------------------------------------
__________________
no 5 year warranty awailable ,нет 5-летняя гарантия ,no 5-aastane garantii ,全く5年間保証しない ,沒有5年質保 ,ej 5 års garanti, aucune garantie de 5 ans, ไม่รับประกัน 5 ปี,no 5-sano damaanad, keine 5-Jahres-Garantie, ymmärräkkönää ei 5 vuojentakkuuta
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mites saan penskojen koneet pysymään ns. "järki sivustoilla" kun toinen 7v niin jos kirjoittää joulu pukki niin tulee ehdotuksia vaikka mitä...?
|
|
#6
|
||||
|
||||
Estoja, kieltoja, salasanoja...Lainaus:
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ja googlen safe searchin kun laitat mieleisellesi tasolle, niin suodattaa hakutuloksista kaiken epämääräisen.
__________________
-Pauli- |
![]() |
| Luokat |
| ongelma, probleema, tietokone |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitsu L200 kone propleema | timpe86 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 07.07.2012 18:18 |
| lj 70 propleema | svon ukko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.04.2012 08:26 |
| 4runner laatikko propleema | kaistapää | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.02.2009 21:58 |
| O: tietokone | veejii | O/M/V Muut | 3 | 07.08.2006 09:26 |
| soa projektin kuvia + propleema? | tare | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 19.11.2004 13:21 |