![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Eiköhän se kulutus tuohon haarukkaan mee. Mustaki aika janonen tuo hiluxi patrollin jälkeen.
|
|
|
|||
|
|||
|
hilu 33" katukumeilla 10l/100km maantiellä 80-90 vauhtia ku veteli. kaverin läjä 33" pokkereilla ei kulkenut edes sataa ja hörppäs varmaan 20l/100km joten siihen väliin ku osuu niin hyvä on. ei ole juu pieniruokasia.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla syö ihan helvetisti menovettä omasta mielest. Alla on 33 mudderrainit ja kaks kiloo ilmaa niissä. 250km ripin mukaan pääsee n. 35l. Pumpulle ei oo tehty mitään ja ny se pöljä kysymys onko muka ljiissä 90 tankki ku käyntakil rippaan nollille ja mittari näyttää melkein täyttä niin ajelen sen 250km kun viisari on siellä een paikkeilla. Ei kai ny noi renkaat hirveesti valehtele ripille ku eihän kai noilla 33 renkail ja 225'85'16 kumeil oo hirveesti halkaisijassa eroo
|
|
|
|||
|
|||
|
On kyllä todella kovia kulutuksia, mulla 3.3 turbo pitkä patrolli syö puhelimen gps:llä ajeltuna tarkalleen ottaen sen 12 litraa kaupungissa nätillä ajolla, ja alla on 35 creepyt joissa 1.8 paineet. Noin viitisen kertaa oon mitannut ja puolen litran tarkkuudella oon saanut tulokset.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ensiks pitää muistaa se että Lj:ssä on vaan apu moottori eikä isoa turbo kutosta niinkun paatrollis
![]() Ajelin nyt tossa pikku lenkin jonka mittasin tripillä ja gps:llä. Niistä kun laski erotuksen ja muutti prosenteiks sain n.20% mittari virheen. Edellisen tankillisen lukemiin kun tekee korjaus laskelman kulutus putoo 12,7 l/100km. Ei ny iha paha ku on vähä kohellettu ympäri peltoja ja mettäteitä. Tankin tilavuuden saa helpoiten selville katsomalla käyttöohje kirjasta tai ajamalla tankin ihan tyhjäks ja tankkaa ihan täyteen. Itse totesin tankin tilavuuden molemmilla tavoilla.
|
||||
|
||||
|
Kyllä se 12-13 vie nurkissa ai ainaki oma vei sen 35" hj meni pienemmällä samoilla kumeilla
laita hdj.n etujouset ni ei oo nenällä enää vai valehteleeko kuvat?
|
|
|
||||
|
||||
|
Juu sen toi saakin viedä.
On tuo vähä nenällään mutta se johtuu kun uudet ylä jousilautaset asetti muutaman sentin väärään kohtaan.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HaMaas Hilux | azizp | Maasturiprojektit | 35 | 15.07.2010 16:55 |
| HJ-60 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 66 | 21.09.2009 14:32 |
| RJ-70 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 30 | 14.11.2007 20:07 |
| Rakkaalla lapsella monta nimeä(kö)? | HEKULIINI | Chit-Chat | 11 | 02.03.2005 15:29 |