Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.09.2014, 18:15
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Kytkin vissiin kuivus kun ei luista enää

Tänään vaihtelin peräöljyt eteen ja taakse ja rasvailin alustan

__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.09.2014, 11:49
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Tractionpaarien kuluneet nivelet vaihdoin uusiin, vanhoil oli ajettu 2,5 vuot ja ~30tkm ja aikamoiset välykset oli tullu jo.

Onneks ei uudet maksa ku 10€/kpl ni ei tee konkurssii vaik vaihtais kerran vuoteen
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.09.2014, 13:11
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Laitappa lisää kuvia ku on harvinaisen hyvän näköne hj
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.09.2014, 16:02
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Käytiin tänään ajelemassa vähän....

Kyl se paremmin tuntus menevän uusil renkail, ei tarvinnu ku kerran vähän vinssil avittaa.

Damageekin tuli jonnin verran

Toinen etujousi poikki, etuvakaaja kokonaan irti, takavakaaja puoliks, kattovalo,
toinen takavalo ja kyljet ihan lommoille,

Onneks ei tälläkään kertaa tullu hintavaks reissu kun kaik varaosat löytyy valmiiks himasta,
takavalo on jo vaihdettu ja kuskinpuolen kylki suoristeltu, ei tarvinnu ku vähän koppasta sisäpuolelta ni pellit plompsahti suoriks

Paan kuvei ja viteoi ku kerkiän....
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.09.2014, 21:19
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Ei malttanu odottaa ens viikkoon

Etujousesta oli takapään lenkki poikki niinku meinasinki.

Kolme neljästä vakaajan pannasta antautunu, tarvii varmaan hepata kiinni kun pistää takasin.

Hantin kylkee kans koitin vähän suoristaa mut se ei tullukkaa enää niin nätisti

Noh, huomen "uudet" etupakat alle ja kovaa ajoo.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuva0373.jpg‎
Views:	746
Size:	91,0 Kt
ID:	52883   Click image for larger version

Name:	Kuva0374.jpg‎
Views:	687
Size:	80,7 Kt
ID:	52884   Click image for larger version

Name:	Kuva0375.jpg‎
Views:	681
Size:	87,2 Kt
ID:	52885   Click image for larger version

Name:	Kuva0377.jpg‎
Views:	693
Size:	93,8 Kt
ID:	52886   Click image for larger version

Name:	Kuva0376.jpg‎
Views:	763
Size:	81,9 Kt
ID:	52887  

__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.09.2014, 06:16
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.143
Perusasetus

Nopeesti oot rempan alkanu
pidä kuitenkin nuo vakaajat sillai että sais vaikka pultattua nopsaan
irti kun on mettään menoa tiedossa? Ne vaan murtaa tosi paljon kun
toi joustelee niin hyvin....
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.09.2014, 07:52
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

ai sieltä oli päänorran lenkki menny poikki tuota en nähnykkään metässä.pikku huolto on aina hyväksi ajojen jälkeenmulla katkes susukista pinjonin akseli
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Tojo HJ61-87 ORR O/M/V Ajoneuvot 6 03.08.2010 11:38
Tojo 12H-T Tekniikka & Jutustelu 0 20.09.2005 22:48
Tojo BJ 40 O/M/V Muut 2 14.06.2005 14:24
M: Tojo fj 4.2 -75 O/M/V Muut 7 09.02.2005 20:14


Sivu luotu: 13:00 (GMT +2).