Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 24.11.2004, 08:41
HEKULIINI HEKULIINI ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.04.04
Sijainti: Belarus.
Viestit: 1.681
Perusasetus

Nyt on tutkittu... Mitenköhän asian laita on??? Kennoon menevät letkut ovat molemmat kuumia, mutta ylempi, jossa ei ole venttiiliä polttaa kättä niin, ettei pysty koskemaan, kun taas alempi, jossa venttiilikin on, vaikuttaa selvästi viileämmältä, eli siitä pystyy pitämään kiinni, vaikka kuuma onkin... Voiko liika jäähdytin neste haitata kiertoa, saattaa olla hieman ylitäytetty tuo järjestelmä... Vai onko kenno vaan yksinkertaisesti tukossa sisältä???

--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii--

....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Disco II:n lämppäri hemikasi Tekniikka & Jutustelu 4 10.03.2008 13:52
Lj:n lämppäri ei lämppäröi.. Setä Tekniikka & Jutustelu 3 15.07.2006 23:38
patrollin lämppäri pate20 Tekniikka & Jutustelu 2 23.11.2005 16:15
M: Takatilan lämppäri Kupla O/M/V Muut 2 19.11.2005 18:48
Rangen lämppäri sippis Tekniikka & Jutustelu 2 24.11.2004 12:21


Sivu luotu: 09:49 (GMT +2).