![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on tutkittu... Mitenköhän asian laita on??? Kennoon menevät letkut ovat molemmat kuumia, mutta ylempi, jossa ei ole venttiiliä polttaa kättä niin, ettei pysty koskemaan, kun taas alempi, jossa venttiilikin on, vaikuttaa selvästi viileämmältä, eli siitä pystyy pitämään kiinni, vaikka kuuma onkin... Voiko liika jäähdytin neste haitata kiertoa, saattaa olla hieman ylitäytetty tuo järjestelmä... Vai onko kenno vaan yksinkertaisesti tukossa sisältä???
--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii-- ....o_o_o_o ./| ,[_____], |¯¯¯L--O|||||||O ()_)¯()_) ¯¯¯ )_) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Disco II:n lämppäri | hemikasi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.03.2008 13:52 |
Lj:n lämppäri ei lämppäröi.. | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.07.2006 23:38 |
patrollin lämppäri | pate20 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2005 16:15 |
M: Takatilan lämppäri | Kupla | O/M/V Muut | 2 | 19.11.2005 18:48 |
Rangen lämppäri | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.11.2004 12:21 |