![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hiljasta..Vähemmän vissii CR koneita viritellään,ainut taitaa olla lastuviritys. Katsastuksesta läpi pääsy teettää ongelmia jos enempi rakennellaan,vaikka ei aina leimalla ees katota pellin allle mut jos tulee hylky ni joutuu laittaa vakioks taas ja sitä riskiä ei helposti moni ota.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Nii kyllähän siinä se riski on mutta koittaa tehä sillain että on helppo palauttaa vakioks jos tarvii. Lootia tuntus olevan jos jonkinlaista tarjolla ja aika huimia tehonlisäyksiä osa lupaa eriasia tietysti mitä todellisuus on. Esim. tähän ilman cooleria olevaan malliin ois varmaan viisasta se lisätä jos tehonlisäys alkaa olla 30-50hp luokkaa mikä on vielä ilmeisesti helposti vakio osilla toteutettavissa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() mm. tuolla veivattu aiheesta |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tässä muutama linkki mielenkiintoisiin boxeihin:
http://www.steinbauer.cc/fi/products...75kw__3ee/9dt/ http://www.racechip.com/chiptuning/t...75kw/index.php http://www.h-performance.com.my/Prod...ain%20Page.htm http://ldhtuning.valmiskauppa.fi/toy...02-p-3658.html http://www.hks-power.co.jp/en/produc.../id/index.html http://www.unichip.us/vehicle/vehicl...-25-D4D-25-D4D Viimeksi muokannut Hodari : 20.11.2014 19:53 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin tuota Steinbaueria on suomessa säädetty, eli siihen on osaamista. Siihen käsittääkseni pystyy tekemään hyvinkin laajasti muutoksia vrt. vakio.
Halvimmat taitaa olla ns. huijausbokseja joilla manipuloidaan jotain anturiarvoa että saadaan lisää syöttöä välittämättä sen suuremmin muista ohjauksista.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
||||
|
||||
![]()
katu käyttöön jos virittää niin ilmeisesti tuo 400hv, joissain kisakoneissa aasiassa löytyy ilmeisesti pitkälti yli 1000hv toyota dieselistä ,ne ajaa kiihdytys cuppia diesel pikapeilla , http://www.youtube.com/watch?v=6EEKL_RsIZc siinä resepti 400hevoseen apuja ei Suomesta löydy, sillä pp-diesel ja mynämäen ukko on keskitty niihin museo mersun koneiden viritykseen.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mitenpä virität näitä uudempia vehkeitä kovin raskaalla kädellä? Näihinkään saa kuin pakoputken vaihtaa ilman että katsastusmies repii hiukset päästään. Boksit ym. pitää piilottaa tai sitten jos hyvä tuuri käy niin saat ne laput sen boksin mukana, että se +20hp on laillisesti kirjoissa. Tietenkin kaikki semmonen mikä ei näy ulospäin koneesta onnistuu, mutta se sitten vaatii jo hiukan työtä. Kaikista tympein on varmaan tuo kun turboa ei saa vaihtaa, vaan pitää nuilla orkkis kuorilla kikkailla ja viritellä lisähukkista kun turbon oma nyt ei vaan riitä ja selitellä sitä sitten katsastusmiehelle.
![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin viritys | Suzukisj410K | Tekniikka & Jutustelu | 85 | 18.03.2014 20:51 |
Tankin viritys | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.04.2011 18:51 |
Apparin viritys. | Repro | Chit-Chat | 7 | 16.08.2009 20:23 |
Viritys/tulipalo | Ipe64 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.05.2006 16:55 |
Viritys | Lars | Motoring | 0 | 18.06.2002 07:24 |