Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.09.2014, 18:30
mikkoska mikkoska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.10
Sijainti: Onkamo
Viestit: 70
Perusasetus

Löytyskö täältä jelppiä..
61:sen oireena= tyhjäkäyntiä ei anna laskea alle 1000rpm=>sammuu, ei kestä tyhjäkäynnillä kuormitusta juuri nimeksikään=>sammuu. huudattamalla ja luistattamalla kun saa liikkeelle niin kulkee hyvin ja vetoja löytyy.
Tuskin polttoaineen vähyyttä kun pelaa ajossa? Onko näissä 61sissä sitä edic tmsp. mikä vois ahistaa elämää? Vai alipainevuoto? -alipaine linjoja olevinaan kävin läpi enkä sieltä löytäny vuotoja.. Sana on vapaa

__________________
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.09.2014, 20:03
..Marko.. ..Marko.. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.11
Sijainti: Maassa
Viestit: 229
Perusasetus

Hei viisaat, ehkä.. Hj61 ahtopaine mittarin ja painepuolen letkut yhtyy sellaiseen valkoiseen möttöseen..onko kyseinen palikka joku venttiili, vai mikä sillä on tarkoitus..omasta nimittäin alipaine letkut päin helvettiä ja nyt kopioin kaverilta ne oikein mutta multapa onki kyseinen palikka heitetty mettään..eli onkohan joku takaisku ku on painepuolella suoraan..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.09.2014, 14:10
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoska Näytä viesti
Löytyskö täältä jelppiä..
61:sen oireena= tyhjäkäyntiä ei anna laskea alle 1000rpm=>sammuu, ei kestä tyhjäkäynnillä kuormitusta juuri nimeksikään=>sammuu. huudattamalla ja luistattamalla kun saa liikkeelle niin kulkee hyvin ja vetoja löytyy.
Tuskin polttoaineen vähyyttä kun pelaa ajossa? Onko näissä 61sissä sitä edic tmsp. mikä vois ahistaa elämää? Vai alipainevuoto? -alipaine linjoja olevinaan kävin läpi enkä sieltä löytäny vuotoja.. Sana on vapaa
Ihan en tota tapahtumaketjua tajua, mutta meinaatko nyt siis sitä että kun kone lämpenee tyhjäkäynti ei putoa normaaliin? Ja jos ykkösellä koittaa lähteä pelkällä kytkimellä liikkeelle sammuu siihen paikkaan? Se solenoidi mikä nostaa tyhjäkäyntiä kylmänä on mun käsittääkseni ainakin säädettävissä, ja se kaiketi vaikuttaa tyhjäkäyntiinkin. En tiijä toimiikseki alipaineella vai sähköllä, siitä nyt varmaan vois aloittaa ton tutkimisen, että toimiiko se palikka.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.09.2014, 20:57
mikkoska mikkoska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.10
Sijainti: Onkamo
Viestit: 70
Perusasetus

Joo toimii se säädin.. Lämmin ja kylmä kone tekee samaa. Ei kestä tyhjäkäyntiä jos yrittää laskea kierrokset alle 1000rpm. Liekkö pumpun ajoitus vois tuommosta tehä?
__________________
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.09.2014, 09:32
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

No entäs sammuttimen läppä, aukeaako se kokonaan?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.09.2014, 20:52
mikkoska mikkoska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.10
Sijainti: Onkamo
Viestit: 70
Perusasetus

Sammutinläppäkin nyt tarkistettu ei onkelmaa siellä. Onkos näissä se parnattu edic? Öljynpaineanturilta tulee alipaineletku tuohon sammuttimen mutikkaan ja samassa mutikassa on 2johtoinen liitin josta menee piuhat johonkin?(mihin)? Ei mittään vaikutusta käyntiin sen liittimen irrotuksella.. öp-kellon toisesta johdosta on jossain välin kyrvähtäny kuoret kokonaan hitoille, liittyykö ne johdot millään tavalla muuhun kuin paine mittarille kojetauluun? mihin ne johdot menee öljykellolta niin voisi vetää uudet johdot. Kehtais johtonippuja vuolla auki. Sori vaikea selvittää ilman kuvaa.
__________________
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.09.2014, 21:40
Ouzi Ouzi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.14
Sijainti: Nousiainen
Viestit: 51
Perusasetus

Kysytään nyt täällä vaikka onkin 60:nen kyseessä. Eli peli lykkää sinistä putkesta tyhjäkäynniltä täyskaasulle ja kaikilla kierroksilla. Kone käy pehmeästi ja hyvin ja pohjatietona että on seissyt useamman vuoden. PA-vehkeiden huolloista ei tietoa 480tkm varrelta.Savu haisee melko kitkerältä,
öljyä en sen uskoisi polttavan kun sen tuoksu on niin erilainen.

Eli arvon asiantuntijat, mikä voisi vaivata?

Ajoitus pielessä ja/tai kuseva suutin/suuttimia olisi mun arvaus.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.09.2014, 17:12
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ouzi Näytä viesti
peli lykkää sinistä putkesta tyhjäkäynniltä täyskaasulle ja kaikilla kierroksilla. Kone käy pehmeästi ja hyvin.
Jos pakokaasupilvessä pystyy oleilemaan yli 5 sekunttia ilman, että alkaa silmiä kirvelemään niin, ettei näe mitään, ei aiheuta vielä toimenpiteitä. Jos on vaan sillee lievästi sinistä eikä ihan mitään tivolirekkasavua. Johtuu lievästä huonosti palamisesta.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.09.2014, 17:08
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoska Näytä viesti
Onkos näissä se parnattu edic? Öljynpaineanturilta tulee alipaineletku tuohon sammuttimen mutikkaan ja samassa mutikassa on 2johtoinen liitin josta menee piuhat johonkin?(mihin)? Ei mittään vaikutusta käyntiin sen liittimen irrotuksella.. öp-kellon toisesta johdosta on jossain välin kyrvähtäny kuoret kokonaan hitoille, liittyykö ne johdot millään tavalla muuhun kuin paine mittarille kojetauluun?
Ohan näissä juu toi EDIC. Mä näistä mitää tiedä, mutta mun käsittääkseni niitä öljynpainekelloja on kaks vierekkäin, toinen menee mittarille ja toinen EDICille. Ja jos edicci luulee, että koneessa ei ole öljynpainetta jollain 10 sekunnin aikavälillä, se vetää sammuttimen päälle.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.09.2014, 18:30
mikkoska mikkoska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.10
Sijainti: Onkamo
Viestit: 70
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Ohan näissä juu toi EDIC. Mä näistä mitää tiedä, mutta mun käsittääkseni niitä öljynpainekelloja on kaks vierekkäin, toinen menee mittarille ja toinen EDICille. Ja jos edicci luulee, että koneessa ei ole öljynpainetta jollain 10 sekunnin aikavälillä, se vetää sammuttimen päälle.
Paneudettu aiheeseen viikonloppuna. Ei ole ediccejä tässä härvelissä. taitaa noissa 2H koneissa olla. Vaan ei löydy tyhjäkäyntiä 61:seen millään.. nyt on venttiilit säädetty,syöttöpumpun ajoitus tarkastettu, kaikki alipaineletkut tarkistettu, sammuttimen toiminta tarkastettu, imuvuotoja ei löydy. mikä helevetti siinä vielä mättää? Rynkyttää rajusti tyhjäkäyntiä 500rpm 800rpm välillä. Syöttöpumpun säätöjä väännelty vaan ei mitään vaikutusta.. Liekkö se pumpun sisälle kohdistuu tuo vika epäily, ei oikeen enää muuta vaihtoehtoja jäljellä kun suihkut vois olla sökönä vaan toimisko sillon normaalisti muuten?
__________________
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
hj-61, hj61


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:56 (GMT +2).