![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Löytyskö täältä jelppiä.. 61:sen oireena= tyhjäkäyntiä ei anna laskea alle 1000rpm=>sammuu, ei kestä tyhjäkäynnillä kuormitusta juuri nimeksikään=>sammuu. huudattamalla ja luistattamalla kun saa liikkeelle niin kulkee hyvin ja vetoja löytyy. Tuskin polttoaineen vähyyttä kun pelaa ajossa? Onko näissä 61sissä sitä edic tmsp. mikä vois ahistaa elämää? Vai alipainevuoto? -alipaine linjoja olevinaan kävin läpi enkä sieltä löytäny vuotoja.. Sana on vapaa
__________________
Kaikki on paskaa paitsi kusi. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hei viisaat, ehkä.. Hj61 ahtopaine mittarin ja painepuolen letkut yhtyy sellaiseen valkoiseen möttöseen..onko kyseinen palikka joku venttiili, vai mikä sillä on tarkoitus..omasta nimittäin alipaine letkut päin helvettiä ja nyt kopioin kaverilta ne oikein mutta multapa onki kyseinen palikka heitetty mettään..eli onkohan joku takaisku ku on painepuolella suoraan..
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Joo toimii se säädin.. Lämmin ja kylmä kone tekee samaa. Ei kestä tyhjäkäyntiä jos yrittää laskea kierrokset alle 1000rpm. Liekkö pumpun ajoitus vois tuommosta tehä?
__________________
Kaikki on paskaa paitsi kusi. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No entäs sammuttimen läppä, aukeaako se kokonaan?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Sammutinläppäkin nyt tarkistettu ei onkelmaa siellä. Onkos näissä se parnattu edic? Öljynpaineanturilta tulee alipaineletku tuohon sammuttimen mutikkaan ja samassa mutikassa on 2johtoinen liitin josta menee piuhat johonkin?(mihin)? Ei mittään vaikutusta käyntiin sen liittimen irrotuksella.. öp-kellon toisesta johdosta on jossain välin kyrvähtäny kuoret kokonaan hitoille, liittyykö ne johdot millään tavalla muuhun kuin paine mittarille kojetauluun? mihin ne johdot menee öljykellolta niin voisi vetää uudet johdot. Kehtais johtonippuja vuolla auki. Sori vaikea selvittää ilman kuvaa.
__________________
Kaikki on paskaa paitsi kusi. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kysytään nyt täällä vaikka onkin 60:nen kyseessä. Eli peli lykkää sinistä putkesta tyhjäkäynniltä täyskaasulle ja kaikilla kierroksilla. Kone käy pehmeästi ja hyvin ja pohjatietona että on seissyt useamman vuoden. PA-vehkeiden huolloista ei tietoa 480tkm varrelta.Savu haisee melko kitkerältä,
öljyä en sen uskoisi polttavan kun sen tuoksu on niin erilainen. Eli arvon asiantuntijat, mikä voisi vaivata? Ajoitus pielessä ja/tai kuseva suutin/suuttimia olisi mun arvaus. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jos pakokaasupilvessä pystyy oleilemaan yli 5 sekunttia ilman, että alkaa silmiä kirvelemään niin, ettei näe mitään, ei aiheuta vielä toimenpiteitä. Jos on vaan sillee lievästi sinistä eikä ihan mitään tivolirekkasavua. Johtuu lievästä huonosti palamisesta.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Kaikki on paskaa paitsi kusi. |