![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mistä kannattaa kysellä samuraihin pinnapultit ja mutterit, ne joilla rummut on kiinni vetareissa?Vai sopiiko sinne samat pinnapultit ja mutterit kun pyörään?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mistä kannattaa kysellä samuraihin pinnapultit ja mutterit, ne joilla rummut on kiinni vetareissa?Vai sopiiko sinne samat pinnapultit ja mutterit kun pyörään?[/QUOTE]
Pitäis sopia samat pinnapultit ja laita pyöränmutterit koska ne on kartiot, muista porata vaan rumpuihin pienet syvennykset että se kiristyy ku mutterissa on kartio, selaa jokunen sivu taakse päin ni löytyy muistaakseni juttua, mun rojekti topicissakin oli muistaakseni kuvan kera.... Sivulta 4 löytyy kun selaat mun rojekti topiccia, helpoiten pääset mun profiilin kautta ja sieltä aloitetut viestiketjut...suzuki rakentelua. ainakin 410 suzukissa passaa keskenään ne pinnapultit.
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 04.09.2014 18:33 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sivulta 4 löytyy kun selaat mun rojekti topiccia, helpoiten pääset mun profiilin kautta ja sieltä aloitetut viestiketjut...suzuki rakentelua. ainakin 410 suzukissa passaa keskenään ne pinnapultit.[/QUOTE] Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Passaako tuohon410 valottomaan laatikkoon samat välitys sarjat ku 413 ja samuraihin vai miten nää oikein menee..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
No passaako se valollinen nakkaamalla valottoman tilalle?
|
|
||||
|
||||
![]()
Pistä Samurain akselit, niin saat kestävyyttä, leveyttä ja tiuhemmat välitykset
![]() |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (0 jäsentä and 12 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |