![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jovain on pitänyt mersulla yrittää jotain erilaista, taas...
Nimim: eräänkin vartin kopin lukituksia takonut asentaja.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Seuraava kysymys: kuuluuko tämmöset paineletkun liittimeenasennukset tehdä jollain prässillä? Kun tuntuu ettei voimat riitä (eikä toi asentokaan mikään ergonomian riemuvoitto ollut). Katkasin siis paineletkun heti tosta liittimen päältä ja ronklasin vanhan letkunpätkän pois. Siellä oli kierteet, mille letku oli pyöritetty ulkopinnasta kiinni. Sit toi suippo paske olis tarkoitus saada sen letkun sisään, mutta ei kyllä multa onnistunut ihan näppivoimilla. Pituuttakin tolla kartiolla oli niin reilusti, että tuli ihan ton päädyn tasalle, missä alkaa näkyä toi musta letku. Jos joku, joka näitä ammatikseen tekee, tietäis ni vois vinkata jonkun hyvän metodin!
Ja toinen: toi letku on kaksikerroksista, ja kerrosten välissä jotain valkoista kuitua. Eihän se oo asbestii? No joo, ei varmaan. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hydro markettin hop hop, TapulikaupunGin palvelua usksltaa kehua
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuossa suipossa osassa ole väärän kätiset kierteet?. Samoja käytetään rasvareissa ja niissä on suipossa osassa vääränkätiset kierteet. Vaatii ihan kyllä avaimet että saa lähtemään edes kiertymään sisään.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vaatii noille liittimille soveltuvan letkun, mitä ei läheskään kaikki letkut ole. Vääränkätinen kierre on tuossa ulkoholkissa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ulkoholkin kierre on muistaakseni oikeakätinen, ja sisäkartion väärän kätinen. On mulla noita liittimiä ja letkuja verstaalla jemmassa, muttei ole tullut 10-15 vuoteen niitä käytettyä. Laiskana käydään hakemassa valmiiksi prässätyt letkut...
![]() Toisista letkuista pitää kuoria kumi pois kudoksen päältä, ennekuin holkin voi kiertää päälle. Ihan saa jakarilla vääntää tosissaan noita osia, ja öljyn kanssa. ![]() Mitä kudoksia sun letkussa oikein on? Nuo kierrettävät liittimet ovat teräskudosletkulle. Nailon kudosletkulle (vai mitä se puukolla leikattava malli oikein on) vaatii puristusliittimet.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hilux kopin lämpiäminen | tyhtis | Tekniikka & Jutustelu | 56 | 02.11.2019 17:56 |
Ostetaan Wanha kuormurin hytti | lintta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 12.07.2009 18:27 |
Suzukin kopin lämmityslaitteen puhallin...? | sako | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.09.2008 19:47 |
Myydään Hilux Ln56 Kopin Osat | osatauno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 03.08.2008 12:13 |
Kuormurin renkaat? | rairai | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.10.2006 21:08 |