![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#576
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa settiä taas,,,
![]() Mutta perhana nyt vasta tajusin että siellähän on ihan tuttu mies mukana grandillä,,, luokkakaverini jo ala-asteelta JK ![]() ![]()
__________________
--------------------------- Apupoika Hessu jeep grand cherokee-97 4.0 Finnish jeep drivers club,, |
#577
|
||||
|
||||
![]()
joo MR JK on ollu mukan joka reissul. hyvää matka seuraa!
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#578
|
||||
|
||||
![]()
Sä oot edellisellä reissulla kussu sinne pumppuun, et vaan muista.
|
#579
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mutta oma zj ei hetkeen liiku, täytyy hieman pajottaa sitä, nyt kun taas sai toisen kehonsiirto välineen alle.. ja jos olis aikaa.. ![]()
__________________
--------------------------- Apupoika Hessu jeep grand cherokee-97 4.0 Finnish jeep drivers club,, |
#580
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#581
|
||||
|
||||
![]() katto valot tuli laiteltua kiireessä vähän liian lähelle tjuuli lashia ni häikäsöö ikävästi. tarvii siirtää tuuma tai 2 taakke päi ja suunnata lisää sivulle. ja koska led hölmöilyyn oon lähteny ni ei metässä voi enää h4:sia polttaa ni laitoin yhen viuhka ledin keulalle hoopin alle jemmaan. mite lie toimii? emt.. hirveen kauhee ajella ku h nelkut möllöttää keulas ja ledit muute käytössä. katolle tulee alu rampit x 2 omaan telineeseen ja samaa rytöhkään tulee myös 60" farmi jaakko. + hommasin lisää noita saatanan ledi valoja. eli etu kulmat saa lisää valaistusta. suunta on eteen päin. ![]() maxxixsexit saa saman käsittelyn ku etellisetkin eli pikku nappulat veks. rupiaapaha pitua löytyy ![]() ei muuta huomattavaa raportoitavaa.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#582
|
||||
|
||||
![]()
Late unohti mainita et Turbo menee huomenna paikalleen. poistetaan turha luotettavuus
![]() " vetarit paukkuu.. ja koirat haukkuu " datsia jeep duster ![]() ![]()
__________________
Off Road Team KeTTu TyTöT / Riikka Trophy Raid Driver |
#583
|
||||
|
||||
![]() Alkkoholi moottori tulossa???
Otsikosta päätellen ajatte jotain alkoholi sarjaa???
![]() Moottori vaihtumassa sitten riisselikäyttösestä alkohooli käyttösksi vai?? Vai tarkoittikos se kuskin mjooottorin käyttö ainetta? Toivottavsti ei ajaessa? Ei tajja katsurille eikä polliisille kelvata kun rekkarikilpi on nuin piilossa ledejan takan, vai vaihtuuko kilven paikka? Noi pissa KINKKY jutut ei ihan oo mua varten. Vaan tekevälle sattuu ja seuraava kesähän kuivaa mitä talvi kastelee, vai miten se nyt sit meni??? Ei muuta kun lisää tarinaa, Tästähän sais vaikka oman lehen aikasekx! KETTU TYTTÖT kultturi matkoilla naapurissa. ![]() t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#584
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta kovia on noi naapurin kisamatkat, jos auto vastusti, niin ei ainakaan kuski pettäny matkan aikan!!!! Ja krapulahan on amatöörien tauti, väittävät!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Keep up the GOOOOOD work!!!! Eiku Jeep....
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#585
|
||||
|
||||
![]()
thanks!
![]() ![]() ja ismo ei se katsuri tykkää noista renkaistakaan eikä LP varmaan muutenkaan koko autosta... ![]() ![]() mut joo. kilpi kyl siirtyy... ![]() miä halusin isomman torven. ei vihellä riittävästi vanhalla ![]() ![]() toi loppu osa on 3,5" ![]() ihana oli vapaalla käellä vedellä jiirejä ja täytellä 1.6 rst säde tikulla ![]() huomaa styylikäs suppari osa ![]() ![]() vanhan kierrätystä. eli 1983 Cherokeen vanha puskuri... bolt on? DA! eli ei sitte mitenkää vaik "aivan" sama keula... kaik putket ku käytti irti ja hitsaili olevinaa paremmille paikoille rupes käymään. väri valikoitu tosi helposti. ainut alkydi pytyn pohja mikä oli tallin kulmassa. ![]() helma palkit jos millittelen viel jossai välis ni samal liejulla sit ne. eli taas menee niinku pitääkin... ![]() helmat + kaik ovet rutussa = helma palkit + putket ... nii ja hätä PÄISSÄNI ? ![]() ![]() seuraavaks taitaskii olla katto tellinkin vuoro. siit tulee tooosi iiihana <3 rampit + 60" tunkki ja jokunen LED valo möllöttämään.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#586
|
|||
|
|||
![]()
Sinne kun lyö nalliaputkeen tarpeeksi niin tossahan toimii hyvin toi nykyään muotia oleva pakokaasujen takaisin penetroitumis järjestelmäkin kun on toi oravanerotin ja auspuff vierekkäin katolla niin noki kiertaa äkkiä pari rundia valmetin öljynpolttokrematorion läpi ja maailma pelastuu
![]() |
#587
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
#588
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() EGR putki ois valmis. paitsi et unohin torven päästä verkon.. menkööt ilman ![]() vetelin kierroksen paksua lasikuitu peitettä kuumasinkityllä rautalangalla. etellises versios oli verkkoki oikee lisäks mut tähä ei nyt viel sitä tule. huomen ois tiiossa vähä riipuke remonttia. pitää kulmia korjailla ku ei koro jousilla orkkis riipun paikat edessä toimi..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#589
|
||||
|
||||
![]() hyvin Wislaa Turbo ![]() toveri tuo huomen viel kierteytetyn pätkän putkea ni saan paluun tehtyä iha oikei eikä sellai et on survottu letku vaa öljyn täyttö reikään ![]() ja sinnehän se alunperinkin kyl kuuluu jos kuulosti omituiselta. laitoin jo aiemmin tähän puimurin koneesta vena kopan ni öljyn vaihot menee sieltä korkista ja orkkis täyttö reikä jako kopassa on pyhitetty vain turpolle. katolle tulee viel 2 kpl ledejä valasee kylkiä. tiiä tekeekö noilla metässä mitään mut näkeepähä nuotion sytyttää ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#590
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#591
|
||||
|
||||
![]()
^
![]() ![]() ![]() |
#592
|
||||
|
||||
![]()
Otikko ahtimelle öljyn sieltä pumpun vierestä, 16x1.5mm kierrereijästä?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#593
|
||||
|
||||
![]()
Emmie sielt oikeest paikast saanu öljyä ku koneen korvake sen edessä. Ryöstin ö paine anturilta.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#594
|
|||
|
|||
![]() Paalijärvipoikuus
Sekin on tallella. Vielä siitä pääsis `helpolla` ku vesi alaalla ja lämmintä.
|
#595
|
||||
|
||||
![]()
totta.. viel ois kelejä
![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#596
|
||||
|
||||
![]()
erittäin pitkällisen harkinnan jälkeen (8 sekunttia max) päätettii lähtee edustamaan KeTTu Teamia Euro Trophyyn.
perjantai ilta meni muute hyvi mut saatanan akka ei myyny miulle kaljaa pikku puodista vaik aiemmin oli kyl myyty oli kello yli 10 tai ei. ![]() perus leirissä sit tuli tavattua useempi toveri ja niiltähä löyty yllättäen? ![]() ![]() lauantai het aamusta oli paperien täyttö talkoot... ![]() ![]() ![]() sit oliki kiire liimaan tarroi autoon. seki oli pieteetillä suoritettava juttu. onneks oli paikallinen G- Mersu kisaaja tuttu apuna ![]() ja se paras kohta... Lääkärin tarkastus! ![]() ![]() ![]() sit päästiiki koko päivän kestävälle Legenda suunnistukselle... 5 sivua kilometriä, metrejä, epämääräsiä pikku kuvia risteyksistä, joen ylityksistä yms.. ja sehä oli hauskaa ku hitto! ![]() ![]() ![]() ![]() ja nii gepsist ois voint tarkastaa oltiiks kartalla.. muuuuut eihä myö maalaiset sellasta tarvita ![]() ![]() se hyvä täs touhus on ku ei oo sponsseja ni ei oo suoritus / sioitus paineita ![]() Legendan jälkee täräytettii leirii vetäsee nopeesti ruuat lärviin ja seuraavalle pätkälle. se oliki sit suht haasteellinen hiekka monttuun tehty rata. kokonaan lippu siimotettu.. ja ai sitä riemun määrää! ![]() ![]() mutta mutta ![]() ekana tr2 tojota mulkku tiimi ruovitti ittesä jumii ja vinssillä irti = hylkäys ja uaz porukalle maximi aika ![]() mites meillä? ai nii joo.. ![]() ![]() kyllä muute pro turak kisaajia vitutti! ![]() raivokkaat hurraa huudot saatiin katsojilta ja muilt kisaajilta ![]() hassua ku ei päästy, myö , levee gr patrol + levee yj Jeeppi ajaa enneku kaikkia läpi ajo porttei oli levennetty 10cm. .. tarkkaa mut reilua ![]() sit ajettiiki lähimpään kauppaan hakee stressi olutta miulle ![]() ![]() lauantai iltan syötii ja juotii hyvin... sunnuntain ei sit ollukka muutaku 3 ek:ta. uus rata samalle montulle mut nyt peruuttamalla. amatöörimäisesti tojota kuskit otti taka luukut pois lj:stä.. pyh ![]() hauska oli apparoida jeepil.. vitut myö mitää luukkuja pureta pois ja taka lasi täyn trophy tarroi ![]() ![]() sit mentii trial radalle. luukkuja ei saa aukoa, ei roikotella muutekaa ku korkeintaa kurkata autosta, max 20cm peruutus yms. jokune virhe pojo tuli ku ei taipunt tukkie ylitys pitkittäi rastille ja foffi tyyline mäkee lähetys skipattii suosiolla täl kok massalla ![]() sit seuraavaks sprintti rata. booring. sit kalja kaupan kautta kotia. jos sitä vaik ruuais viel kierroksen lisää höpöä ja lähtis päivä safiirille seuraavaks. svetosta jyli. jaakonsaareen jos vaik ois jo märkää? mertjärvi, paalijärvi akselille.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#597
|
||||
|
||||
![]()
nerokkaasti hoidettu suora akselisessa LJ:ssä rengas paineen säätö
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#598
|
||||
|
||||
![]()
nii ja 3,5" torvi + syöttöje lisäys sai aikaan kakkosella kaasua ja vaihto > ahtimesta se ihana ulahtava OOmmmPPhhHH... viuuuuuuuu ääni sakkaa ilmeisesti tai jotai mistäpä mie tiiän mut kuulostaa tekniselle
![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#599
|
||||
|
||||
![]() trial pätkältä. ![]() one life. live it! ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#600
|
||||
|
||||
![]() juu ja tiedän.. tän piti olla ja pysyä melkee museo autona? valmetin koneella.. yeah right... ![]() kävin äske tupakilla ja kysyin Jeepiltä kumpaa se haluaa tehä. olla möllöttää pihalla / tallissa 99% vuodesta vai ajella mei kanssa trophyjä / safareita ja pitää hauskaa.. ( hän saa poikeuksetta huomiota meiltä vähintääki tarpeeksi kisojen välillä. miä rasvaan sen kardaanit ja liu- uttelen ees taas nii kauan et tulee puhtaat mällit pihalle!?! yms ? ![]() ja hää sano et mielummi offia ku museo hommia eli laukku suljettu.. case closed... ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
|
Luokat |
jeep, valmet, wagoneer |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |