![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pois ne releet sieltä kontin kyljestä! Otin omani veke ja kytkin uudelleen suoraksi. Releillä tulee Jenkki-vilkku/jarru-takavalot ja releiden poistaminen tekee "Euro"-valot. Sitä kautta muutenkin kun ottaa kärrin virrat, niin ne tulee "oikeasta" paikasta, eikä pala väärät sulakkeet turhan herkästi. Ja alkaa akku kestämään ihan eri lailla.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#2
|
||||
|
||||
Onko ZJ:ni akun tyhjääjä, en ole kyllä huomannut...Lainaus:
-Koukkukin ZJ-Jeepissäni on, alkuperäiset kytkennät olivat persiillään kun kaveri lainasi. Onneksi oli ammatiltaan autosähköasentaja ja korjasi ennen kuin lähti hinailemaan venetraileriaan... -Että en tiedä onko tämä kaveri korjannut niitä releitä, enkä voi enää kysyäkkään R.I.P.
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ne on siellä peräkontissa oikean sivupahvin takana. Siellä on semmonen musta "pötkö", jonka sisälle on paketoitu kolme relettä.
Tommonen siitä tuli, kun purin releet pois. Ehkä on helpompi laittaa koko piuhanippu poikki ja kytkeä valokynällä testatut piuhat uudelleen "oikeisiin" johtoihin. Alkuperäistä koukun johtoa kannattaa ilman muuta käyttää, kun siinä on hyvä vedeltä suojattu läpivienti. Vanha "tökkeli" vain irti ja siitä piuhat vetokoukun sähkörasiaan.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#4
|
|||
|
|||
"quick disconnects"
Moro,
sattuuko palstalaisilla olemaan tietoa, josko TJ:hin tarkoitetut RC:n etuvakaajan "irroittimet" (disconnects, mikähän tämä on suomeksi?) passaa ZJ:hin? Muiden valmistajain (RE, JKS, ymv) vaikuttaisivat käyvän kaavalla TJ 0-2.5 = XJ/ZJ 2-4 tuuman korotukselle. Näitä saisi järkevämpään hintaan ja jopa euroopasta.. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mikä tälle 4.0l bensa krematoriolle on normaali kulutus 31" renkailla? Ei toi oma keksintö mene alle 20l/100km vaikka ei käy etes maastossakaan.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Orkkisvälityksellä voi olla tuota luokkaa kaupungissa, mutta tuskin olet myöskään vaihtanut jakolaatikosta nopeusmittarin anturin ratasta, että kilsat näyttäisi oikein? Maantiellä pitäis imuroida vähemmän, kun oma 5.9 menee tuosta viisi litraa pihimmin tien päällä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Maantie ajossa vie tuon 20l ja nopeusmittari näyttää just oikein et luultavasti myös matkamittarikin.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Onkos toi sellanen korotussetti jossa siirretään orggis etujouset taakse ja eteen tulee uudet? Jos kyllä niin luulis korjaantuvan tuoreemmilla sopivilla jousilla..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
| M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 | |