![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Ajattele nyt vaikka muinaisia kaks väri näyttöisiä puhelimia, kun akku kesti helposti yli viikon. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
windows 8.1 positiivisia parannuksia paljon.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ollut iphone 4 siitä asti kun se julkaistiin , Öööö 4v ?
Kertaakaan ei mitään vikaa, akun kesto ehkä hiukan tippunut mutta kestää kyllä pari päivää kevyesti jos vaikka tiputtaa wifin pois käytöstä. Aivan varmasti ostan ipone kutosen jos se nyt tulee ylipäätään enskuussa myyntiin. Pari kertaa miettinyt sitä kun muutamat kaverit on sanonu että miks ostaa niin prkl kallis puhelin ku saa halvemmalla samsungia, ja sitä paitti appsit maksaa iPhoneen. Näin oon ite ajatellut : jos appsi maksaa 0,30€ niin siitä nyt ei konkurssia tuu ja jos ostaa yhden puhelimen 4 vuoteen niin ei toikaan paha oo. Nää siis vaan niitä mun mielipiteitä ja havaintoja ![]() Iphonee en voi kun suositella
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on tullu muutama päivä tutustuttua Nokia lumiaan, eipä voi muuta sanoa kuin että Windows phone käyttis on tuhat kertaa parempi kuin android.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Miksi samsung s4 vilkkuu yläreunassa vihreä ja sininen valo.
Mitään wifiä tai muuta ei ole päällä ja puhelin biletää ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on vaan antiikkinen S2 mutta olisko noi valot dataa sisään ja ulos ?
|
||||
|
||||
![]()
Se kertoo esim naamakirjan tsätistä, statuspäivityksistä, tekstareista, missatuiata puheluista jne
|
|
||||
|
||||
![]()
Asia, josta kyllä voidaan olla montaakin mieltä!
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Niin mutta minun mieleni ei ole jakautunut
![]() Kantsii kokeilla 8.1:stä, on kaikki mitä androidissa ja vielä paaaljon enemmän käyttäjäystävällisempi, helpompi ym... Androidi tuntuu nyt tän wintoosan jälkeen vähän vanhanaikaiselta... |
|
|||
|
|||
![]()
Eihän tästä kovin pitkä aika ole kun Windows phone sai MMS tuen. Eli siihen pystyi lähettämään multimedia viestejä. Tais tulla viime talvena?? Vähän joka asia tulee jälkijunassa. Ainakin omasta mielestä WP luureissa kaikki on hoidettu ihan persiilleen. Hidasta ja hankalaa. Mutta ehkä tuo taas johtuu siitä että kun itse käyttää androidia. Sen on myös huomannut että jos jonkin osaa androidilla sen yleensä osaa myös IOSilla, mutta kun kokeilee samaa WP:llä niin joko ominaisuutta ei ole tai sit se on todella hankalasti toteutettu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin | Finnmerchant | O/M/V Muut | 1 | 27.08.2009 19:24 |