![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Laittaa myöhemmin sitte uudemman 8-paikkasen cruiserin.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
*Perjantaina otti hiukka pattiin, ku naaras soitti renkaan räjähtäneen kotimatkalla töistä, ja itse olin jo Tampereella muuttohommissa. -> ei pitäis lähtee kotoonsa minnekkään.
*Eilen otti kupoliin ensimmäisen kerran, ku mentiin sitä rengasta vaihtamaan Lopen Shellin pihaan ja naaras kysyi, että onko minulla sen auton avainta mukana? *Toinen hermoromahdus tuli, kun huomasin vasemman astinlaudan olevan taipunut lokaria vasten siten, että lokarissakin on sitten pysyvä muodonmuutos. Naaras oli perjantaina koittanut omatoimisesti rengasta vaihtaa, ja tunkannut henkilöautomaisesti helmasta. *Kolmannen kerran siihen samaan väsymykseen tuli, kun oli jo kroppa aika väsyny viikonlopun muuttokeikan jäljiltä, ja ei se vararengas vaan noussut riittävän korkealle nostaessani, ja sipaisi kauppakassista munakennon maahan -> kaksi munaa rikki. Sillon mun itsehillintäni hieman jo rakoili, ja saatoin kirota hieman. Tuo lokariepisodi oli vielä sikäli hauska, että kun ostin kalliilla liki museokuntoisen HooJiin, niin naaras epäili minun "rytyyttävän sen paskaksi jossain metsikössä", mutta se oli kuitenkin hän itse, kun tämän alamäen aloitti.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Uskollinen kumppani taitaa joutuu saattohoitoon...
![]() Onneks kyse on vaan ruotsalaisesta moottoroidusta muuttolaatikosta, mut on se raakeeta luovuttaa vast parikymppisen ja vain reilu neljäsatkua ajetun kohdalla.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kuinka moni oikeasti tienaa alle 2100€ tai 2600€...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
__________________
puukko 2 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Aika moni... Paremman puoliskon kuukausitili on 1700/kk...
E: ja aiheeseen, ostin kaarellisen kopan ja nyt selvisi että uuden ostoksen turvakaaria joutuu leipomaan uusiksi, etuputkissa yksi taivutus liikaa
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori Viimeksi muokannut Jappi : 25.08.2014 20:49 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Noh, täällä onpi vaan 1100/kk kesällä.. Talvella kun teki hommia yli 200 tuntia, niin sitten oli yli 2000. Jos uuessa paikassa hiema paremmat tunnit / palkka ois
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Onks tää brutto vai netto?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Eiköhän räty brutosta puhunu... Ja selityksiä näihin sammakoihin vaan riittää..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |