Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.08.2014, 17:20
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Tuttua... Ja kaupat sovittu, ja tarrakilvet kädessä lähdet hakeen ni autoa ei ennään myydäkkään... Tuohan se vittumaisinta on välillä. Joskus jopa saa kutienkin kilpien hinnan takas, mutta ei aina.
Yks sankari myi auton sillä välin kun olin käyny koeajolla ja lähdin 20km päästä automaatilta hakemaan rahoja. Pääsin paikalle niin sielä jo kirjoteltiin papereita ja myyjä totes "sori tää lupas 50e enemmän"

__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
  #2  
Vanha 24.08.2014, 19:14
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Yks sankari myi auton sillä välin kun olin käyny koeajolla ja lähdin 20km päästä automaatilta hakemaan rahoja. Pääsin paikalle niin sielä jo kirjoteltiin papereita ja myyjä totes "sori tää lupas 50e enemmän"
Pikkupojat myymässä...
__________________
Jukka
  #3  
Vanha 24.08.2014, 19:22
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Pikkupojat myymässä...
Joo ja yli 1000e autossa mulle ainaki 50 on ihan yks hailee
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa mäksä Chit-Chat 1390 15.01.2022 19:25
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 sampolaattori Tekniikka & Jutustelu 50 11.02.2014 13:39
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 20:04 (GMT +2).