![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Nettiautossa oli auto myynnissä. Soitin aamulla ja sovittiin että tullaan katsomaan autoa iltapäivällä, (että on sellanen ku puhelimessa sanoi sen olevan) ja samalla oli puhetta ettei myy autoa ennen kun käydään katsomassa. Muutamaa tuntia ennen sovittua aikaa soittaa, että auto myyty. Ei näköjään enää voi suomalaisenkaan miehen sanaan luottaa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Yks sankari myi auton sillä välin kun olin käyny koeajolla ja lähdin 20km päästä automaatilta hakemaan rahoja. Pääsin paikalle niin sielä jo kirjoteltiin papereita ja myyjä totes "sori tää lupas 50e enemmän"
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
|
Joo ja yli 1000e autossa mulle ainaki 50 on ihan yks hailee
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6656704 |
|
|
|||
|
|||
|
Win 8 ja sen pakettikone-asennus...
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Laittaa myöhemmin sitte uudemman 8-paikkasen cruiserin.
|
|
|
|||
|
|||
|
*Perjantaina otti hiukka pattiin, ku naaras soitti renkaan räjähtäneen kotimatkalla töistä, ja itse olin jo Tampereella muuttohommissa. -> ei pitäis lähtee kotoonsa minnekkään.
*Eilen otti kupoliin ensimmäisen kerran, ku mentiin sitä rengasta vaihtamaan Lopen Shellin pihaan ja naaras kysyi, että onko minulla sen auton avainta mukana? *Toinen hermoromahdus tuli, kun huomasin vasemman astinlaudan olevan taipunut lokaria vasten siten, että lokarissakin on sitten pysyvä muodonmuutos. Naaras oli perjantaina koittanut omatoimisesti rengasta vaihtaa, ja tunkannut henkilöautomaisesti helmasta. *Kolmannen kerran siihen samaan väsymykseen tuli, kun oli jo kroppa aika väsyny viikonlopun muuttokeikan jäljiltä, ja ei se vararengas vaan noussut riittävän korkealle nostaessani, ja sipaisi kauppakassista munakennon maahan -> kaksi munaa rikki. Sillon mun itsehillintäni hieman jo rakoili, ja saatoin kirota hieman. Tuo lokariepisodi oli vielä sikäli hauska, että kun ostin kalliilla liki museokuntoisen HooJiin, niin naaras epäili minun "rytyyttävän sen paskaksi jossain metsikössä", mutta se oli kuitenkin hän itse, kun tämän alamäen aloitti.
|
||||
|
||||
|
Uskollinen kumppani taitaa joutuu saattohoitoon...
![]() Onneks kyse on vaan ruotsalaisesta moottoroidusta muuttolaatikosta, mut on se raakeeta luovuttaa vast parikymppisen ja vain reilu neljäsatkua ajetun kohdalla.
|
|||
|
|||
|
Kuinka moni oikeasti tienaa alle 2100€ tai 2600€...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |