Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.08.2014, 16:47
PH75 PH75 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Utajärvi
Viestit: 677
Perusasetus

Nettiautossa oli auto myynnissä. Soitin aamulla ja sovittiin että tullaan katsomaan autoa iltapäivällä, (että on sellanen ku puhelimessa sanoi sen olevan) ja samalla oli puhetta ettei myy autoa ennen kun käydään katsomassa. Muutamaa tuntia ennen sovittua aikaa soittaa, että auto myyty. Ei näköjään enää voi suomalaisenkaan miehen sanaan luottaa.

  #2  
Vanha 24.08.2014, 17:11
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75 Näytä viesti
Nettiautossa oli auto myynnissä. Soitin aamulla ja sovittiin että tullaan katsomaan autoa iltapäivällä, (että on sellanen ku puhelimessa sanoi sen olevan) ja samalla oli puhetta ettei myy autoa ennen kun käydään katsomassa. Muutamaa tuntia ennen sovittua aikaa soittaa, että auto myyty. Ei näköjään enää voi suomalaisenkaan miehen sanaan luottaa.
Tuttua... Ja kaupat sovittu, ja tarrakilvet kädessä lähdet hakeen ni autoa ei ennään myydäkkään... Tuohan se vittumaisinta on välillä. Joskus jopa saa kutienkin kilpien hinnan takas, mutta ei aina.
  #3  
Vanha 24.08.2014, 17:20
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Tuttua... Ja kaupat sovittu, ja tarrakilvet kädessä lähdet hakeen ni autoa ei ennään myydäkkään... Tuohan se vittumaisinta on välillä. Joskus jopa saa kutienkin kilpien hinnan takas, mutta ei aina.
Yks sankari myi auton sillä välin kun olin käyny koeajolla ja lähdin 20km päästä automaatilta hakemaan rahoja. Pääsin paikalle niin sielä jo kirjoteltiin papereita ja myyjä totes "sori tää lupas 50e enemmän"
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
  #4  
Vanha 24.08.2014, 19:14
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Yks sankari myi auton sillä välin kun olin käyny koeajolla ja lähdin 20km päästä automaatilta hakemaan rahoja. Pääsin paikalle niin sielä jo kirjoteltiin papereita ja myyjä totes "sori tää lupas 50e enemmän"
Pikkupojat myymässä...
__________________
Jukka
  #5  
Vanha 24.08.2014, 19:22
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Pikkupojat myymässä...
Joo ja yli 1000e autossa mulle ainaki 50 on ihan yks hailee
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
  #6  
Vanha 24.08.2014, 17:32
PH75 PH75 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Utajärvi
Viestit: 677
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75 Näytä viesti
Nettiautossa oli auto myynnissä. Soitin aamulla ja sovittiin että tullaan katsomaan autoa iltapäivällä, (että on sellanen ku puhelimessa sanoi sen olevan) ja samalla oli puhetta ettei myy autoa ennen kun käydään katsomassa. Muutamaa tuntia ennen sovittua aikaa soittaa, että auto myyty. Ei näköjään enää voi suomalaisenkaan miehen sanaan luottaa.
Tuossa muuten se auto mitä oli tarkoitus käydä katsomassa (kaveri minun puolesta, kun suht lähellä autoa asuu) ja ostamassa, jos sellainen kuin puheissa oli.

http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6656704
  #7  
Vanha 24.08.2014, 19:08
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Win 8 ja sen pakettikone-asennus...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
  #8  
Vanha 24.08.2014, 19:58
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75 Näytä viesti
Tuossa muuten se auto mitä oli tarkoitus käydä katsomassa (kaveri minun puolesta, kun suht lähellä autoa asuu) ja ostamassa, jos sellainen kuin puheissa oli.

http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6656704
onko noi miljoona ajetut kuppaset hoojiit muka niin kysyttyjä...
  #9  
Vanha 24.08.2014, 20:30
PH75 PH75 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Utajärvi
Viestit: 677
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
onko noi miljoona ajetut kuppaset hoojiit muka niin kysyttyjä...
Aihioksi ajattelin. Mutta, jos 60-sarjalaista 9-paikkasena etsii, niin ei kovinkaan montaa vaihtoehtoa taida enää suomenmaassa olla, kun lähes kaikki "pilattu" huoltoautoksi, jota ei takaisin ilman useamman tonnin veronmaksua henkilöautoksi saa. (1983 ja vanhemmat muistaakseni sais vielä muutettua takaisin) No, ehkä emäntä tyytyväisempi ettei tartte noin vanhalla "romulla" ajella. Laittaa myöhemmin sitte uudemman 8-paikkasen cruiserin.
  #10  
Vanha 25.08.2014, 10:15
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

*Perjantaina otti hiukka pattiin, ku naaras soitti renkaan räjähtäneen kotimatkalla töistä, ja itse olin jo Tampereella muuttohommissa. -> ei pitäis lähtee kotoonsa minnekkään.
*Eilen otti kupoliin ensimmäisen kerran, ku mentiin sitä rengasta vaihtamaan Lopen Shellin pihaan ja naaras kysyi, että onko minulla sen auton avainta mukana?
*Toinen hermoromahdus tuli, kun huomasin vasemman astinlaudan olevan taipunut lokaria vasten siten, että lokarissakin on sitten pysyvä muodonmuutos. Naaras oli perjantaina koittanut omatoimisesti rengasta vaihtaa, ja tunkannut henkilöautomaisesti helmasta.
*Kolmannen kerran siihen samaan väsymykseen tuli, kun oli jo kroppa aika väsyny viikonlopun muuttokeikan jäljiltä, ja ei se vararengas vaan noussut riittävän korkealle nostaessani, ja sipaisi kauppakassista munakennon maahan -> kaksi munaa rikki. Sillon mun itsehillintäni hieman jo rakoili, ja saatoin kirota hieman.

Tuo lokariepisodi oli vielä sikäli hauska, että kun ostin kalliilla liki museokuntoisen HooJiin, niin naaras epäili minun "rytyyttävän sen paskaksi jossain metsikössä", mutta se oli kuitenkin hän itse, kun tämän alamäen aloitti.
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
  #11  
Vanha 25.08.2014, 16:16
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Uskollinen kumppani taitaa joutuu saattohoitoon...

Onneks kyse on vaan ruotsalaisesta moottoroidusta muuttolaatikosta, mut on se raakeeta luovuttaa vast parikymppisen ja vain reilu neljäsatkua ajetun kohdalla.
__________________
RUMARACING Esla T4
  #12  
Vanha 25.08.2014, 20:02
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 793
Perusasetus

Kuinka moni oikeasti tienaa alle 2100€ tai 2600€...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa mäksä Chit-Chat 1390 15.01.2022 19:25
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 sampolaattori Tekniikka & Jutustelu 50 11.02.2014 13:39
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 20:03 (GMT +2).