![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kävin syötöntakaisinkytkennän vipua veivaamassa, yläasennossa tuntuu pieni vaste ennen rajoitinta mutta mitään ei tapahdu. Siinä pikkuvivunvieressä olevassa laatassa onkin tipan kuva. Isomman vivun vieressä on laatta myös mutta on saanut sen verran iskua ettei mitään lukukelpoista näkynyt. Onkohan koppia siitä miten kelkka olisi järkevintä purkaa? Ex omistaja oli kuulemma jostain saanut tiedon että etulevyn voisi suoraan irrottaa kun purkaa vaan himmelit ja vivut edestä pois. Itse lähtisin kuitenkin purkamaan systeemin ylhäältä alaspäin eli kääntökelkka ja poikittaiskelkka pois.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Muuta en zmm:n kelkassa ruuvannut, kuin juuri nuo poikkittaisruuvin vaihdot. Joten en osaa tarkemmin sanoa sen purkamisesta.
Mutta ainakin Tos 40 sorvissa sen etulevyn sai pois paikoiltaan, ja sitä kautta pääsi näkemään kelkan sisään. Mutta jos jotakin isompaa piti siihen tehdä, niin sitten se koko kelkka pudotettiin irti yläosasta. Ja se lähti helposti irti, kun vaan muutamat kuusiokoloruuvit ja kartiotapit irroitti, niin vaihteisto oli irti yläosasta. Toki tätä ennen oli johtoruuvi yms. vedetty pois paikoiltaan, eli oikea pääty irti ja sitten vetää akselit pois paikoiltaan. |