Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.08.2014, 16:16
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Kävin syötöntakaisinkytkennän vipua veivaamassa, yläasennossa tuntuu pieni vaste ennen rajoitinta mutta mitään ei tapahdu.

Siinä pikkuvivunvieressä olevassa laatassa onkin tipan kuva. Isomman vivun vieressä on laatta myös mutta on saanut sen verran iskua ettei mitään lukukelpoista näkynyt.

Onkohan koppia siitä miten kelkka olisi järkevintä purkaa?
Ex omistaja oli kuulemma jostain saanut tiedon että etulevyn voisi suoraan irrottaa kun purkaa vaan himmelit ja vivut edestä pois. Itse lähtisin kuitenkin purkamaan systeemin ylhäältä alaspäin eli kääntökelkka ja poikittaiskelkka pois.

__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.08.2014, 20:10
Kontio Kontio ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.07.11
Sijainti: Pietarsaari
Viestit: 88
Perusasetus

Muuta en zmm:n kelkassa ruuvannut, kuin juuri nuo poikkittaisruuvin vaihdot. Joten en osaa tarkemmin sanoa sen purkamisesta.
Mutta ainakin Tos 40 sorvissa sen etulevyn sai pois paikoiltaan, ja sitä kautta pääsi näkemään kelkan sisään.
Mutta jos jotakin isompaa piti siihen tehdä, niin sitten se koko kelkka pudotettiin irti yläosasta.
Ja se lähti helposti irti, kun vaan muutamat kuusiokoloruuvit ja kartiotapit irroitti, niin vaihteisto oli irti yläosasta. Toki tätä ennen oli johtoruuvi yms. vedetty pois paikoiltaan, eli oikea pääty irti ja sitten vetää akselit pois paikoiltaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:17 (GMT +2).