|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   1 on kolme reikää ja yhteen menee lämpöanturin näköinen, joten ajattelin josko se olis vedenkierto sieltä kautta. Pitää varmaan kaivaa jostain kuvia, ettei käy niin, että menee vesi koneeseen   
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			1 vois tosiaan olla se lämmitys, siihen voi liittyä jonkinlainen vahapatruuna joka kylmänä aukaisee ilmakanavaa.  Valojen yms tarvitsema thjäkäynnin korotus voi olla hoidettu ulkoisella magneettiventtiilillä kuten kaasutinkoneiden yhteydessä ja gti swiftissäkin taisi olla. Oikeestaan aika turvallinen tapa lähtä liikkeelle on tulpata kaikki reiät joille ei keksi käyttöä. Eihän tosta pakollisia tulostuloja ole kuin jakajalle, tehostimelle ja mapille. Se nestekierto on tietenni talvella ihan kiva varuste. 
				__________________ www.OFFROADOULU.com | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Sen verran tutkailtu että 3. on toi IAC-tyhjäkäynti venttiili tms. 4.tulpattu ja 1. on tosiaan vesikierto eli lämmitys  Noista meen takuuseen  Sinisellä merkityt alipaineet vois liittyä egr venttiilin ohjaukseen/siihen pönttöön mikä liittyi tankin höyryihin... | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Tästä onkin jo hyvä lähteä liikkeelle.  EGR:t ja muut turhalta tuntuvat onkin jo karsittu pois. Keruusäiliötä hitsaillessa tuli mieleen, että onkohan kukaan tehny sellasta säiliötä jossa on pumppu sisässä? Sais siistimmän paketin ja vähemmän letkuja ja liittoksia. | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Nopea kysymys, onko mahdollista säätää kytkintä SJ413:ssa ottamaan kiinni alempa vai onko kytkinlevy vaan yksinkertaisesti kulunut, tällä hetkellä kun otta aika korkealta?
		 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Vaijerin alapäässä säätö
		 
				__________________ Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Käykö 1.3 8v imu/pakosarja 1.6 8v koneeseen suoraan Täh?
		 | 
|  | 
| Luokat | 
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 | 
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 | 
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 | 
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |