![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Aurauskulmat oon säätäny ihan silmällä renkaiden ulkopintaa sihtaamalla, edellytyksenä tietysti sama raideleveys edessä ja takana. Camberikin onnistuu, casteri ei enää muuten kuin kokeilemalla. Tasaiseen on renkaat kulunu ja suoraan on hakematta kulkenu.
Tämä kyllästyneenä 4-pyöräsuuntauksiin, jonka jälkeen ratti ollu vinossa, puoltanu jarrutuksessa ja ihan silminnähden pyörät vituroillaan (yks kerta selvästi toinen camber miinuksella ja toinen plussalla). |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty työkaluja | ts2000dsp | O/M/V Muut | 8 | 10.12.2012 08:43 |
Huuto Työkaluja | allu-85 | O/M/V Muut | 5 | 23.07.2012 11:58 |
Myyty työkaluja | 0ltzi | O/M/V Muut | 23 | 12.06.2012 19:54 |
pyöränkulmien säätö? (kingcap) | tdi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 24.08.2009 20:26 |
O: työkaluja | junnu78 | O/M/V Muut | 4 | 17.09.2006 19:10 |