![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tällästä tänään: aamulla kävin vähän Volvoa säätelemässä jos vaikka rupeis litrat vasaralle riittämään, vähän parani mutta lopulliset säädöt saadaan kohdilleen kunhan uusi painekompensaattori tulee.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pultteja tällä kertaa
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
#4
|
|||
|
|||
![]()
kiintoavaimesta tuli mieleen, et ihan hyvän hintainen on erillinen 70mm kiintolenkki, tais olla melkein kolmisen sataa
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#5
|
|||
|
|||
![]()
145mm avainväli ja hydraulivääntimellä kiritään, iskulenkki on apuna
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kai laitoit niin paljon, että iskee kuin ompelukone? Ja pikanen kymysys: mikä on painekompensaattori? Kun ite hiukan samalla alalla ja ole tuollaisesta kuullu ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Eipä noi kaasutoimiset vasarat kovin korkeaa iskutaajuutta saavuta... tai saahan ne hakkaamaan tiuhaan mutta kyllä sitten tulee romuakin...
![]() Päivän nippelitieto: ylikokoisten (varsinkin ampukivien) rikkomisessa iskutaajuudella on aika vähän merkitystä. Eniten vaikuttaa kuskin ammattitaito/viitseliäisyys, sen jälkeen yksittäisen isku energia. Painekompensaattorin tehtävä on pitää litrat vakiona paineenvaihtelusta huolimatta. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Palleroita
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tänään "Iltavuorossa" satui eteen tuo maailman uusin matkustajalentokone, Airbus A350-941, joka lenteli tuossa testilentoja maailman ympäri, ja lopetti rundin Helsinkiin, josta palaa takaisin tehtaalle Toulouseen, Ranskaan.
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Tänään tällästä, joutuu kuulemma vähän vasaralla pienimään kun on niin onnettoman kokonen murska
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Laitetaas nyt vielä muutama kuva (vanhoja) kun tuli sattumalta vastaan...
Eka kuva: paikallinen taksikyyti huoltokorjaamolle. Yhdistelmänpaino n. 500tonnia. 12-pyttynen Detroit Diesel joutuu jo työskentelemään ihan tosissaan vaikka vääntöä on reilu 8000Nm kun tullaan montusta ylös. Pakoputki on 2x200mm ja mustaa tulee tuutin täydeltä, komiaa ![]() Toka kuva: EH3500 poka päällä vs. Toijota Hilux. Lopputulos 5-0. Väärään paikkaan pysäköinti teki Hiluxi-kuskista kävelymiehen. Älä siis pysäköi kiviauton taakse. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (1 jäsentä and 1 vierasta) | |
TJ90 |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |