![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() juu asiaa on selvitetty ja siihen tulokseen tultu että kannattaa laittaa tätä 350 niin hyöty/teho/hinta on paras mahdollinen....ja nimen omaan sitä vääntöö ajatellen....vaihdetaan kannet,nokat ja männät ja laakeroidaan kokonaan...osat noin 2000-2500 ja pitäs olla vääntö sit kohdallaan ja teho noin 350! mutta vanha sanonta hyvä...ei kysyvä tieltä eksy!!! eli kannattaa kysellä ammatti miehiltä!!! kiitos neuvoista teillekin
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutoskatsastus. | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.08.2013 14:51 | |
Muutoskatsastus | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2006 20:01 |
SOA ja muutoskatsastus??? | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.01.2006 16:00 |
Muutoskatsastus isolohkolle | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 21.04.2003 15:32 | |
Kenkää `67:lle isolohkolle | KTM | Vuosimallit 1963-1967 | 0 | 16.03.2002 18:12 |