![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Parolan retki tehty ja hauskaa oli ![]() Reilu 220km tuli yhteensä matkaa..... GMC söi varmaan 40L/100km ![]() Mitään isompia ongelmia ei kalustossa ollut, Chevyssä paluumatkalla lataushäikkää.... Ei lähtenyt enää käyntiin kotipihalta. Kameran kanssa olin vähän laiska..... Tuolla lisää kuvia: https://www.facebook.com/pages/2nd-A...04361736259059 Kuva sunnuntailta ennen kotiinlähtöä:
__________________
www.classicjeepparts.com Viimeksi muokannut Jeeper : 04.08.2014 14:29 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jotkut on valittaneet ettei ole kärryä perässä, Tänään oli
![]() 1942 G518 1 Ton Gargo Trailer "Ben Hur"
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Tuli nähtyä noi vehkeet tuossa elokuun alussa kun AMCCF:n porukalla osuttiin samaan aikaan tuonne Parolaan pikavisiitille. Se puolitela vehje oli kyllä hauska näky lähtiessään ajelulle.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kiiruusti lava+viljalaidat chevyyn ja kärriin,näkyyvät puivan isompien talojen isännät suoraan kuorma-auton kyytiin..
![]()
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joulukuusen haku sujui mukavasti viime vkl:na GMC:llä, Vaikka jäinen tie ja vanhat NDT renkaat ei ollut paras yhdistelmä
![]() Lunta taas sataa.... eli aika laittaa ketjut alle ![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Tossa ois aiheeseen sopivaa alusta massaa
![]() Ja sit onko noista ketjuista todella huomattavaa hyötyä kun näyttäis, et uppoaa noihin kuviouriin?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Chevrolet Van -89 6.2d | jallu80 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.04.2010 13:03 |
| Myyty Chevrolet G-7117 Projekti vm. 1942 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.12.2009 12:08 |
| Myyty M: Chevrolet P/U -67 | Streetpunk79 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.12.2008 19:34 |
| Myydään chevrolet | trouble | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2008 10:52 |