Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.08.2014, 20:50
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Perusasetus

Äkskoveri sai viimesen kasteen perjantaina. Ei simiä enää tunnistanu ja ei lataudu enää.

Vanha 03.08.2014, 21:07
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Perusasetus

Lumiaa en ainakaan suosittele kellekkään n puolivuotta sitten putos housun taskusta lattialle ja gorillalasi paskana. Se siittä kestävyydestä. 250e lasinvaihto ja eilen meni ja putosi housuntaskusta auton lattialle ja hajos siinä 20cm pudituksessa tuhanne päreix. enään ei tuu lumiaan uutta linssiä
Vanha 03.08.2014, 21:19
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nalle00 Näytä viesti
Lumiaa en ainakaan suosittele kellekkään n puolivuotta sitten putos housun taskusta lattialle ja gorillalasi paskana. Se siittä kestävyydestä. 250e lasinvaihto ja eilen meni ja putosi housuntaskusta auton lattialle ja hajos siinä 20cm pudituksessa tuhanne päreix. enään ei tuu lumiaan uutta linssiä
Mullakin meni tosta ekasta Z1 Compactista glassi säröille kun tipahti kourasta, ja vissiin sopivasti osu lattialla olevaan imurin suuttimen päähän. Inhottavasti pistemäinen isku just eikä melkein lasin reunaan about 45 asteen kulmassa, niin se oli siinä. Meni lasikalvo ja näyttölasi molemmat samalla kertaa. Ei paljon lasikalvokaan enään suojannut.

Että kyllä se karjastu lasikin hajoaa kun sopivan tällin saa!

Ostin uuden samanlaisen puhelimen, mutta pitäis tuo vanhakin vielä varmaan korjata, niin saisi rootattua sen sitten samalla, ja möis tuon uudemman pois, kun tykkäsin vanhasta keltaisesta enemmän kuin tästä tylsästä valkoisesta...
Vanha 03.08.2014, 21:39
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Perusasetus

Joitain viikkoja ollut käytössä nyt Sony xperia Z2, ja on ihan rehellisesti paras puhelin mitä olen tähän mennessä käyttänyt. Ei tuossa ole mitään valitettavaa, sopii minulle täydellisesti

Nokiaa en ole käyttänyt kuin työluurina enää, ja siihenkin valitsin ihan perusmallin. Ei vaan windows phone napostele.

Samsung on raudaltaan ihan OK, mutta muovinen tuntuma ja liian simppeliksi paklattu käyttöjärjestelmä aiheutti hylkimisreaktioita.
Vanha 06.08.2014, 22:13
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Perusasetus

Emännällä on tuo samsungin s3 (?) ja nyt sit tiputti sen maahan. näytön lasi säpäleinä, mut toimii muuten...
Kannattaako sitä lasia korjauttaa, vai menikö tuo nyt sitten vaihtoon?
Vastaa lainaten
Vanha 06.08.2014, 23:24
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Perusasetus

No se näytön+lasin vaihto maksaa 150e, joten siitä voi itse pohtia kannattaako.

http://optimashop.fi/wp-content/uplo...014_alv-24.pdf
Vanha 07.08.2014, 06:38
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Noihin lasin vaihtoihin liittyen. Olen tässä tapellut SCF huollon kanssa tuosta vanhasta Xperia Z luurin näytöstä. Siitä halkesi näyttö kauppareissun aikana kun puhelin oli ollut kotona keittiön pöydällä. Se ei siis pudonnut mihinkään. Huolto vaan ilmoitti korjauksen hinnaksi muistaakseni 380€. Jos palauttavat luurin tuossa kunnossa niin se maksaa vajaa 50€. No minähän pyysin niiltä jotain todistetta siitä että se olisi pudotessa särkynyt. Joku osuma jälki tms. Kun siinä luurissa ei sellaista ole. Se näyttö ei nimittäin toimi ollenkaan vaikka siinä on vain yksi halkeama. Yleensä nuo luurit on kuitenkin toiminut vaikka siinä olisi halkeama. No kuitenkin. Huollon mukaan heidän ei tarvi todistaa yhtään mitään. Riittää että sanovat missä vika. Tuossa kohtaa ne on vähän väärässä. Niiden pitää todistaa tuo käyttäjän viaksi takuu aikana. Mut katsotaan kuin käy. Eiköhän se mene niin että luuri tulee takaisin viallisena. Pitää sitten johonkin toiseen firmaan viedä se ja riitauttaa tuo kusinen huolto.
Vastaa lainaten
Vanha 07.08.2014, 21:57
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 Näytä viesti
Emännällä on tuo samsungin s3 (?) ja nyt sit tiputti sen maahan. näytön lasi säpäleinä, mut toimii muuten...
Kannattaako sitä lasia korjauttaa, vai menikö tuo nyt sitten vaihtoon?
Vaihda itse pelkkä lasi. Jopa minä onnistuin vaihtamaan S3 lasin itse. Kulut about kymmenen euroa..
Vastaa lainaten
Vanha 07.08.2014, 22:36
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_ Näytä viesti
Vaihda itse pelkkä lasi. Jopa minä onnistuin vaihtamaan S3 lasin itse. Kulut about kymmenen euroa..
Tartteekin kokeilla, eihän siinä paljon häviäis, jos ei onnistu. Mistähän niitä laseja saa hankittua?
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin Finnmerchant O/M/V Muut 1 27.08.2009 19:24

Sivu luotu: 03:44 (GMT +2).