Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 17.11.2004, 23:55
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus


Because of the changing speed of the drive shaft the two u-joints (one at each end of the drive shaft) must be in phase. Each one must speed up and slow down at exactly the same time as the other. This is something to consider if you ever take your drive shaft apart, or it falls apart on the trail because the slip spline is not long enough for your vehicle's needs. Care must be taken when putting the two pieces back together so that the u-joints are in phase. If they are not in phase it will create unnecessary driveline vibration

Lainattu http://www.4x4wire.com/toyota/tech/driveline/




- http://www.G-69.tk -
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Projektin tynkää tämäkin,HJ + BJ Toyotaa Gemari Maasturiprojektit 71 27.03.2010 18:05
Unimog Projektin uutta kuvaa Pembe Maasturiprojektit 43 20.12.2009 00:47
Hiluxi projektin tuotosta _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 14 19.11.2008 16:38
Kuka olisi ansainnut vudeen maasturi projektin? T.T.T Chit-Chat 13 06.11.2007 21:39
Projektin vaiheet Chit-Chat 11 27.01.2006 09:13


Sivu luotu: 23:02 (GMT +2).