![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Tasapainotushiekasta ei ole aikaisempaa kokemusta mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin laitetaan koko pussi renkaan sisään. Eipä taida toimia tasapainotus pienemmissä vauhdissa mutta ei sen mun mielestä tarviikkaan. venttiilinreiästä ei siis saa tungettua. Hiekan määrästä tai painosta ei hajuakaan. Ajattelin kysyä rengasliikkestä enemmän aiheesta ensi viikon alussa. Samalla hankin uudet teräsventtiilit. Tuli takavinssin peti oiottu ja vahvistettu kun oli hieman vääntynyt jo. Toivottavasti nyt kestää. Pari kuvaa
![]() Ylhäältä Ja alhaalta |
|
|
||||
|
||||
|
mun mielestä kuminen venttiili parempi, koska joustaa vähän, metallinen taas katkeaa aika pienestäkin osumasta. ja itselle laittaisin ne isompaan reikään menevät(13mm) muistaakseni, semmosen saa huomattavasti helpmommin laitettua väärältä, eli ulkopuolelta oljyn tai minkä tahansa liukkarin kanssa.
yks vaihtoehto on kanssa jos saa vanteen sisään jonnekki kunnolla piiloon venttilin ja ns. käyttöventtiilin suojattuna ulkopuolelle, jos venttiili katkeaa ni reiän voi tulpata vaikka puutikulla ja renkaan ottaa pois paikaltaan ja täyttää siitä sisäpuolen venttiilistä. tosin tuo patentti aika turha jos venttiili on suojattu putkella ja mahdollisesti vielä kierretulpalla
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|
||||
|
||||
|
Kestääkös tuo perus murmi letku bensaa, kun vähän siinä uskossa olen että höyryt kestää, mutta ei bensassa uittamista. Ja laita ennemmin niitä muovikuulia sinne renkaan sisään saattais ehkä toimia silloinkin kun rengas on sisäpuolelta märkä/kostea.
ps. hieno suiza
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. Viimeksi muokannut Ruusulehto : 02.08.2014 00:23 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Epäilin kans sitä letkua aluksi mutta letkuliikkeessä vakuuttivat että kestää kuhan ei jätä seisomaan tankki ihan täynnä pitkäksi ajaksi. Sekin on kyllä nyt kokeiltu ja todettu että kestää se. Iso kiitos kaikille neuvoista ja kehuista!
|
|
|
|||
|
|||
suikka
on kyl saannut mun vanha suzuki hyvän kodin
|
|
|
|||
|
|||
|
Nonii nyt olis vanteissa holkit. Ei tullut korkkeja laitettu vielä mutta katsotaan miten toimii ilman, luultavasti täynnä kuraa. Laitettiin vähän hiekkaa renkaisiin ennen asennusta(noin 140 grammaa per rengas). Testiajoa ei ole vielä tehty kuumeen takia. Pari kuvaa vielä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Suzuki Samurai 1.9TD | karelvo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.03.2009 16:34 |
| Myyty Suzuki Samurai -89 | Nerd-O | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 05.09.2008 16:50 |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| M: Suzuki Samurai SJ 413 | kalkkuna | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.09.2006 22:27 |
| M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 | kesis | O/M/V Muut | 9 | 08.08.2005 12:36 |