![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
maahanmuuttaja, täyttäkää seuraava kyselykaavake: OLEN a) neekeri b) varttineekeri c) sekundaneekeri d) manne NIMENI ON a) Bongo b) Bongo-Bongo c) Lumumba d) Feija SYY KOTIMAASTA LÄHTÖÖN a) kylän naiset käskivät vedenkantoon b) maissiviina loppui c) kaikki naiset kuolivat aidsiin ja nyt panettaa d) sosiaalitoimisto tuhoutui elefanttien hyökkäyksessä e) hevoskaupat menivät mönkään SYY MIKSI HALUTAAN JUURI SUOMEEN a) muissa maissa ei minua huolita b) ollaanko nyt Suomessa? c) täällä on tyhmiä naisia joilta irtoaa pillua kuulemma d) serkkukin asuu uudessa vuokratalossa jossa on poreamme eikä vuokraa tarvitse maksaa e) Valdeki asuu täällä ja sen Volvoon on juuri tehty kansiremontti MONTAKO LASTA ON a) 20 b) 30 c) lasketaanko syödytkin? d) me ollaan yhtä suurta perhettä MONIOSAAMINEN a) työtä kohtaamaton persoonallisuus b) pusikossa vaaniminen c) maissiviinan keitto d) hevoskaupat KÄYDYT KOULUT a) lähetyssaarnaaja opetti lähetyssaarnaaja-asennon b) katsoin kun lehmä ja sonni teki sitä c) näin aakkoset YK:n avustuspussin kyljessä d) olin silloin kipeä MIHIN HAETAAN SIJOITUSTA a) Eira b) Ullanlinna c) Kaivopuisto d) Westend ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄ a) 14 b) 16 c) ei saatu kontaktia mitattavaan d) olin silloin kipeä ASEVELVOLLISUUDEN SUORITTAMINEN a) kidutin pikkulapsia b) ammuin pikkulapsia Kalashnikovilla c) raiskasin pikkulapsia kun ne kuuluivat toiseen heimoon d) miul on puukko SAIRAUDET a) AIDS b) ebola c) neekerisankkeri d) työkyvyttömyyseläkkeellä AIKAISEMPI ASUNTO a) puussa b) savimajassa c) termiittien keko d) hevoskuljetusvaunu VALMIS VASTAANOTTAMAAN TYÖTÄ a) heti kun kaikki muut ovat saaneet b) ei kiitos c) naiset tekee työt d) mie oon eläkkeellä USKONTO a) voodoo b) jumumbi-wumumbi c) islam d) se missä sanottiin että pyytäkää niin teille annetaan ERITYISPIIRTEET a) ruma b) tyhmä c) haiseva d) hevoselle haiseva SEKSUAALISET TAIPUMUKSET a) gnuu-antilooppi b) minulla on vain pieni kulli c) raiskaus d) lämminverinen AMMATTI a) ? b) ?? c) savimajarakennusmies d) olin silloin kipeä TYÖKALUJEN KÄYTTÖ JA ERITYISOSAAMINEN a) Kalashnikov b) ei raiskaamiseen työkaluja tarvita c) maissiviinapontikkapannu d) johan mie sanoin et miul on puukko PÄÄTÖS TURVAPAIKASTA (Viranomainen täyttää) a) tervetuloa Suomeen b) käykää peremmälle maahamme ja soittakaa sukulaisennekin tänne c) hyväksytty (maksoi 500 EUR) d) hyväksytty (uhkasi puukolla) Feel the pain...By Suzuki offroading.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maailman luotetuimat autot | legro | Chit-Chat | 3 | 24.11.2007 11:00 |
| Maailman asiallisin taikuri! | Palex | Chit-Chat | 4 | 08.03.2007 18:36 |