Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.07.2014, 15:41
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Varaosavitura sai luovuttaa loput kovasta tekniikasta




Taka-aksula piti vielä antaa olla rauhassa, että saa siirrettyä pois tuosta remonttitallin puolelta johonkin vähän vähemmän haittaavaan paikkaa.

Lämpiäis vaan vielä vähän nuo ilmat niin tarkenis enemmän touhuilla. Muistaa vaan pitää nestetasapainon kunnossa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.07.2014, 14:35
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Tälle päivää sen verta, että purin vielä toiseen kertaan etujarrut osiksi. Ensimmäisen elvyttelyn jälkeen tuntui yhä puoltavan. Pikkusen olis männissä koloa kun nyt ne ulos asti otin, mutta eikai se kolo siinäkään komeassa, kun ei vielä nestettää sylkenyt ulos

Sen verran pittää suzukia kehua, että yksinkertaisimmat liukutapit jotka olen nähnyt! Kuvat ois kivoja, mutta puhelin vittuilee, ei yhistä enään tietokoneeseen.

Vieläkö tälle päivää kävis näppäämässä rautaa lisää keulaan, saapi nähä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.11.2014, 20:53
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Pienen hiljaiselon jälkeen, jotaki on tullu näperrettyä, viimeksi pari tuntia sitten velipojan seatista takajarrut kuntoon..

Nostatustahan sitä piti vitaraan saaha, tästä lähettiin:





Takapään noston jälkeen:


Ja molemmat päät ylennettyinä:


Keulii keulii, kaikkiin nurkkiin jätin kumilipareet paikolleen, ois ehkä pitäny kawatusta uskoa ja jättää eestä pois. No, nykysellään palat on tasottunu, eikä tuo ennään silimää häiritte, tasottunu on.

Ihan iliman taisteluja ei nuitakaan paikalle saanu, taka-akseli ei ollu ku vaihtaa + pitemmät iskarit varaosasussukista. Etupäästä vänkärin puoli meni ok, mutta samalla jousen puristimiet korkkasi kierteistä. Jos neuvon jotakin, niin kuunnelkaa neuvoja Elekäkään tehkö niinku minä teen, tehkää niinku se oikista pittää, muuten voi tulla ikävää jäläkiä:


Tässähän piti saaha vaan jousi läjjään jotta uuet pultit yltää kynsien välliin. Onnistuhan se.

Ja lopputulokseksi korotusta tuli aika palijon:


Takapäästä pari senttiä vähemmin. Nykyään etunenki on tasottunu ainaki tuon 2 senttiä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.11.2014, 21:02
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Ja tokkiinsa eturenkaat risukeulasta jäi aika huonoon asentoon:


Ebaysta sitte camberi pultit, asennus, ja nyt näyttää, ja varsinki on ajjaa jo palijon parempi. Seuraavaksi sitte varakoneen kimppuun, nyt on aikaa... Tällä hetkellä kansia myöten purettu. Osat työpaikalle pesukoneeseen, tiivisteet tilaukseen, kalijaa, kokoaminen, kalijaa, vanhan koneen irrottaminen, kalijaa, uuen koneen asennus, kalijaa, ja kovvaa ajua.

Viimeksi muokannut uju : 09.11.2014 23:21
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.03.2015, 16:40
MLempinen MLempinen ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 12.02.11
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 4
Perusasetus

Moro. Millä jousilla korotus tehty? itsellä samanlaine vitara ja mahan alle pitäis saada lisää tilaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.03.2015, 19:26
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MLempinen Näytä viesti
Moro. Millä jousilla korotus tehty? itsellä samanlaine vitara ja mahan alle pitäis saada lisää tilaa.
http://www.ebay.com/itm/271804908669
Tuommosilla palikoilla.

Aluksi oli ajatus vaihtaa jouset avk:n ostosta, mutta jotenki ei mieli tehny laittaa katkastuja jousia alle, korotusta ois niilläki tullu n. samanverran. Takaiskarit joudut noiden palikoiden lisäksi vaihtamaan pitempiin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.01.2016, 18:40
MLempinen MLempinen ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 12.02.11
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 4
Perusasetus

Etuakselin jäykkyys


Onko mitään helppoa ja nopeaa konstia miten tutkia onko etuperässä palalukko? Nyt talvikelillä neliveto päällä puskee aivan älyttömästi ja jos toinen pyörä pitää kuuluu naksutus.. Etuperään on vaihdettu kesällä öljyt( Mobil shc 75w-90).
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.07.2018, 14:22
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Pitkästä aikaa..
Sussuun on edellisen kirjotuksen jäläkeen tehty muutamia pieniä huoltotoimenpiteitä, mm. jarrut, niveliä, ja moottori

Tuo edellinen ei yrityksistä huolimatta kestäny kovin pitkään. drive-inissä sain kommenttia että ei kuule tilausta kun auto ääntää niin kovasti. Jakopään kotelo halki ja ketjut rallatteli iloisesti. Tuon jälkeen auto ajamalla remonttipaikalle ja elinluovuttajan moottori tilalle. Siinäpä ei ihmeellistä, motonetistä moottorinostin ja yksi viikonloppu aikaa.

Kone toimi paljon paremmin kun entinen, MUTTA nyt kun käytin ensi kertaa katsastuksessa uudella tuli hylätty, toki muitakin vikoja oli



Nuo päästöt nyt eniten ajaa mieltä kohti epätoivoa. Mistä nuo voisi johtua?
Tulppien vaihto ensimmäiseksi, ei omaan silmään tällaista ennemmin.. Onko vuotanut tulppien kautta ulospäin? Ja meneekö päästöt rajojen sisään tulppien vaihdolla? :O





Mistä tuo häkä ja hiilivedyt, toinen kierroksilla ja toinen tyhjäkäynnillä, johtuu??
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.07.2018, 22:40
mobil2 mobil2 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.01.09
Sijainti: ruukki
Viestit: 684
Perusasetus

tulpat


Näyttäs vettä päässeen tulpanreikiin.
joudut tulpien lisäksi mahdollisesti puolia uusimaan

Viimeksi muokannut mobil2 : 15.07.2018 01:15
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.07.2018, 05:31
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Nuo päästöt on palamatonta polttoainetta eli huono sytytys voi hyvinki olla vikana?

Jos muuten kaikki kunnossa eikä meinaa puhtaita papereita saada niin esim. etanolia tankkiin 25-50% seoksena ennen mittausta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia vitarasta Tekniikka & Jutustelu 68 10.04.2013 11:38
Vitarasta yleensä? Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 17 13.09.2012 20:32
Kyssäriä Vitarasta La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 0 28.05.2009 09:54
Suzuki Vitarasta kysymyksiä anracing Tekniikka & Jutustelu 3 02.06.2007 19:58
vitarasta? Tekniikka & Jutustelu 3 01.03.2006 18:23


Sivu luotu: 22:53 (GMT +2).