![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Varaosavitura sai luovuttaa loput kovasta tekniikasta Taka-aksula piti vielä antaa olla rauhassa, että saa siirrettyä pois tuosta remonttitallin puolelta johonkin vähän vähemmän haittaavaan paikkaa. Lämpiäis vaan vielä vähän nuo ilmat niin tarkenis enemmän touhuilla. Muistaa vaan pitää nestetasapainon kunnossa
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tälle päivää sen verta, että purin vielä toiseen kertaan etujarrut osiksi. Ensimmäisen elvyttelyn jälkeen tuntui yhä puoltavan. Pikkusen olis männissä koloa kun nyt ne ulos asti otin, mutta eikai se kolo siinäkään komeassa, kun ei vielä nestettää sylkenyt ulos
![]() Sen verran pittää suzukia kehua, että yksinkertaisimmat liukutapit jotka olen nähnyt! Kuvat ois kivoja, mutta puhelin vittuilee, ei yhistä enään tietokoneeseen. Vieläkö tälle päivää kävis näppäämässä rautaa lisää keulaan, saapi nähä. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Pienen hiljaiselon jälkeen, jotaki on tullu näperrettyä, viimeksi pari tuntia sitten velipojan seatista takajarrut kuntoon..
Nostatustahan sitä piti vitaraan saaha, tästä lähettiin: Takapään noston jälkeen: Ja molemmat päät ylennettyinä: Keulii keulii, kaikkiin nurkkiin jätin kumilipareet paikolleen, ois ehkä pitäny kawatusta uskoa ja jättää eestä pois. No, nykysellään palat on tasottunu, eikä tuo ennään silimää häiritte, tasottunu on. Ihan iliman taisteluja ei nuitakaan paikalle saanu, taka-akseli ei ollu ku vaihtaa + pitemmät iskarit varaosasussukista. Etupäästä vänkärin puoli meni ok, mutta samalla jousen puristimiet korkkasi kierteistä. Jos neuvon jotakin, niin kuunnelkaa neuvoja Elekäkään tehkö niinku minä teen, tehkää niinku se oikista pittää, muuten voi tulla ikävää jäläkiä:Tässähän piti saaha vaan jousi läjjään jotta uuet pultit yltää kynsien välliin. Onnistuhan se. Ja lopputulokseksi korotusta tuli aika palijon: Takapäästä pari senttiä vähemmin. Nykyään etunenki on tasottunu ainaki tuon 2 senttiä. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ja tokkiinsa eturenkaat risukeulasta jäi aika huonoon asentoon:
Ebaysta sitte camberi pultit, asennus, ja nyt näyttää, ja varsinki on ajjaa jo palijon parempi. Seuraavaksi sitte varakoneen kimppuun, nyt on aikaa... Tällä hetkellä kansia myöten purettu. Osat työpaikalle pesukoneeseen, tiivisteet tilaukseen, kalijaa, kokoaminen, kalijaa, vanhan koneen irrottaminen, kalijaa, uuen koneen asennus, kalijaa, ja kovvaa ajua. Viimeksi muokannut uju : 09.11.2014 23:21 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Moro. Millä jousilla korotus tehty? itsellä samanlaine vitara ja mahan alle pitäis saada lisää tilaa.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tuommosilla palikoilla. Aluksi oli ajatus vaihtaa jouset avk:n ostosta, mutta jotenki ei mieli tehny laittaa katkastuja jousia alle, korotusta ois niilläki tullu n. samanverran. Takaiskarit joudut noiden palikoiden lisäksi vaihtamaan pitempiin. |
|
#7
|
|||
|
|||
Etuakselin jäykkyys
Onko mitään helppoa ja nopeaa konstia miten tutkia onko etuperässä palalukko? Nyt talvikelillä neliveto päällä puskee aivan älyttömästi ja jos toinen pyörä pitää kuuluu naksutus.. Etuperään on vaihdettu kesällä öljyt( Mobil shc 75w-90).
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Pitkästä aikaa..
Sussuun on edellisen kirjotuksen jäläkeen tehty muutamia pieniä huoltotoimenpiteitä, mm. jarrut, niveliä, ja moottori ![]() Tuo edellinen ei yrityksistä huolimatta kestäny kovin pitkään. drive-inissä sain kommenttia että ei kuule tilausta kun auto ääntää niin kovasti. Jakopään kotelo halki ja ketjut rallatteli iloisesti. Tuon jälkeen auto ajamalla remonttipaikalle ja elinluovuttajan moottori tilalle. Siinäpä ei ihmeellistä, motonetistä moottorinostin ja yksi viikonloppu aikaa. Kone toimi paljon paremmin kun entinen, MUTTA nyt kun käytin ensi kertaa katsastuksessa uudella tuli hylätty, toki muitakin vikoja oli ![]() Nuo päästöt nyt eniten ajaa mieltä kohti epätoivoa. Mistä nuo voisi johtua? Tulppien vaihto ensimmäiseksi, ei omaan silmään tällaista ennemmin.. Onko vuotanut tulppien kautta ulospäin? Ja meneekö päästöt rajojen sisään tulppien vaihdolla? :O Mistä tuo häkä ja hiilivedyt, toinen kierroksilla ja toinen tyhjäkäynnillä, johtuu?? |
|
#9
|
|||
|
|||
tulpat
Näyttäs vettä päässeen tulpanreikiin.
joudut tulpien lisäksi mahdollisesti puolia uusimaan Viimeksi muokannut mobil2 : 15.07.2018 01:15 |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Nuo päästöt on palamatonta polttoainetta eli huono sytytys voi hyvinki olla vikana?
Jos muuten kaikki kunnossa eikä meinaa puhtaita papereita saada niin esim. etanolia tankkiin 25-50% seoksena ennen mittausta. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
| Kyssäriä Vitarasta | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.05.2009 09:54 |
| Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |
| vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |