![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
joo, riiput siis roikkuu rungosta, ja niissä "roikkuu" lehtijouset. mitään super offaria tosta ei saa, ja ei oo tarkoitus tehdäkkään, mutta jos vähän korottais. etupään korotus on siitä hassu et pyöränkulmat paranee kun korottaa. eli alkup. tulivarret on normihenkilöautosta poiketen mitoitettu. onkos isohomma vaihtaa akseli lehtien alle? (ps. lehtijousitus on mulle outo "tieteen" ala) etupään nostovaraa en oo vielä kokeillut, mutta uskoisin sen riittävän tarpeisiini? Jari Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Trailerin teko | SoSo | Chit-Chat | 62 | 27.03.2018 20:57 |
| Coiloverien teko?? | Joakim1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.02.2008 11:43 |
| sisälokareiden teko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.12.2005 21:37 | |
| Tukivarren teko?? | ari | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 29.04.2004 19:17 |
| Hyvä teko | bono | Jokes | 0 | 08.10.2002 11:45 |