![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tulee alunperin siittä ku kelkka on Bearcatti eikä mikään pikkuhärpätin. Ny ku on tuo kelkkakausi alkamassa niin muistin laittaa tuon tännekki. <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Miesten lelut on kookkaita. Edited by - HJ60 on 17/11/2004 08:31:41 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Range-78 rojekti | Range-79 | Maasturiprojektit | 91 | 24.03.2011 07:51 |
| "Vemppa BJ" rojekti.. 42 -83 *Katsastettu!* | make-lj | Maasturiprojektit | 113 | 21.08.2009 17:48 |
| M:LJ rojekti | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 15.06.2008 15:37 |
| Bronkko rojekti | pjtk | Maasturiprojektit | 7 | 17.09.2007 14:01 |
| Range rojekti | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.01.2005 21:54 | |