![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
mites näkyykö jossain tai mistä sais tietoon offipalstan tänhetkisen käyttäjämäärän, eli minkäverran nykyään aktiivisia palstalaisia?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Etusivulla alhaalla "Offipalsta.COM Tilastot"?
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
jotenki oli jäänyt huomaamatta tuo AKTIIVISET sana tosta listasta
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Nyt kysymys?
Mikä hiton liitin kyseessä jota polttoaineen jakeluautot käyttävät joku hitsin napsloc vai mikä? Kaksi kynttä joka liittimen tiivistää. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Oisko Camlock? Niitä tuli käytettyy injektointiletkujen liittiminä ja rosterisena ainakin ovat aika tukevia/kestävät painetta aika hyvin. Niitä taitaa olla alu,rst,happosena ja ihan teräksisiä. Ihan hydrauliliikkeistä löytyy.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Camlock on yksi -tunnetuin- tuotemerkki, oikea nimi tuolle osalle on nokkavipuliitin.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kiitos vastauksesta ennenkin tuon nimen kuullut mutta ei ole tarttunut mieleen millään.
Löytyhän se apu tähänkin. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Patrol kysy/vastaa | jubet | Tekniikka & Jutustelu | 1806 | 24.10.2024 21:23 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |