Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.07.2014, 01:27
aatu aatu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.04
Sijainti: Himanka
Viestit: 483
Perusasetus

Ruostekorjaus lähti lapasesta....

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.07.2014, 12:00
Stech:n Avatar
Stech Stech ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.10.12
Sijainti: Helsinki, Suomi
Viestit: 90
Perusasetus

Voihan perkele! Jimnybitsistä tilaamani Vitaran 2" korotussarjan toinen etuiskarin jatkopala hajosi alle 600km normi maantieajon jälkeen Palautetta lähti, jospa lähettävät uuden tilalle, laatu ei kyllä näytä häävi olevan..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20140720_001.jpg‎
Views:	617
Size:	66,8 Kt
ID:	50900  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.07.2014, 12:25
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.900
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Stech Näytä viesti
Voihan perkele! Jimnybitsistä tilaamani Vitaran 2" korotussarjan toinen etuiskarin jatkopala hajosi alle 600km normi maantieajon jälkeen Palautetta lähti, jospa lähettävät uuden tilalle, laatu ei kyllä näytä häävi olevan..
Hyh.. Aika kylmältä näyttää saumat..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.07.2014, 12:48
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.318
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Stech Näytä viesti
Voihan perkele! Jimnybitsistä tilaamani Vitaran 2" korotussarjan toinen etuiskarin jatkopala hajosi alle 600km normi maantieajon jälkeen Palautetta lähti, jospa lähettävät uuden tilalle, laatu ei kyllä näytä häävi olevan..
seevaus näyttäisi puuttuvan kokonaan.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.07.2014, 16:50
Stech:n Avatar
Stech Stech ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.10.12
Sijainti: Helsinki, Suomi
Viestit: 90
Perusasetus

Noh uudet ja paremmat lupasivat lähettää heti maanantaina, saapa nähdä miten saa jumpattua paikalleen kun ei ole tiloja eikä saa autoa ylös..

Viimeksi muokannut Stech : 20.07.2014 16:53
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.07.2014, 22:54
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Naapurin isännälle väkästäny tuossa mönkijään kärryä rankapuun ajoon.. runko alkaa olee valmis, huomen alkaa juonittelee pankkoja ja lavan pohjaa sekä pieniä laitoja kärryn käyttöasteen maksimoimiseksi... tarvii vaa käyttää emäntää fyssärin pakeil aamusti ja samal reissul hakia lisää puikkoja sulatettavaksi!
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.07.2014, 09:30
masa d:n Avatar
masa d masa d ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.11.11
Sijainti: salo, Finland
Viestit: 50
Perusasetus

Teme74:n rantchilla tapahtuu.


Suikka projektin aloittelua. Koppa pois päältä ja rungon hyvä pesu. Kiitokset temen naapurille kun tuli nostamaan suikan kopan pois.Seuraavaksi pientä hiontaa ja uutta metallia tilalle. Kyllä siitä vielä jotain tulee kun on tuo ammattimies jeesailemassa. Litrainen kone ja vaihdelaatikko muuten myynnissä jos jollain tarvista sellaiseen.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0224.jpg‎
Views:	452
Size:	138,4 Kt
ID:	51028   Click image for larger version

Name:	DSC_0226.jpg‎
Views:	500
Size:	114,5 Kt
ID:	51029   Click image for larger version

Name:	DSC_0231.jpg‎
Views:	464
Size:	124,7 Kt
ID:	51030  
__________________
Harbor Cruisers
Toyota Hiace 4x4 (ex)
Nissan patrol 4x4 (projekti/metsäkulkine)
Suzuki sj410 (ex)
Toyota Bj-40 (ex)
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.07.2014, 21:33
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Viime talvinen projekti saatu päätökseen, eilen tuli leima
Kelpaa cruisailla.
Seuraavaks koneeseen lisää woimaa
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Valokuva0013.jpg‎
Views:	796
Size:	130,1 Kt
ID:	51045   Click image for larger version

Name:	Valokuva0015.jpg‎
Views:	664
Size:	135,2 Kt
ID:	51046  
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.08.2014, 16:23
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 817
Perusasetus

Koeajot tehty. Savut pysyi sisällä http://youtu.be/29u2O2WjVj8



Viimeksi muokannut Catrik : 24.08.2014 16:25
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.08.2014, 19:12
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Tulipa taas projektia. Piti jo kesälomalla kunnostaa XJ syksyä ja hirvenmetsästystä varten. Pohjassa oli pieni palo viime syksynä ja sen seurauksena vähän sähköjä hukassa, joten oletettavasti oli jostain johdoista eristeitä sulanut. Pakoputki pitää kanssa uusi tehdä, kun nykyinen lyhentynyt katalysaattorista taaksepäin kokonaan. Samalla aattelin tehdä pakosarjalta eteenpäin ja vähän avarampana, jos vaikka saisi huimasti lisää tehoa.

No, tässä vaiheessa vielä aattelin, että pesen maton, kun sen pois joutuu ottamaan ja laitan takaisin sitten...



Mieli muuttui aika nopeasti, kun mattoa olin vähän saanut pois... Lähti sitten palasina roskikseen, kun tuollaista paljastui alta:



Neljä - viisi vuotta sitten hitsailin tuon pohjan ja olihan ne paikatut kohdat vielä ihan kovia, mutta ruosteessa kaikki, kun maton alla näyttää hyvin vesi viihtyvän. Ihan märkä oli nytkin, vaikka autolla ei ole ajettu puoleen vuoteen... Ja sentään heinäkuun oli kuumakin, että ois luullut kuivuvan, jos se nyt ikinä kuivuisikaan.

Olihan niitä sulaneita eristeitäkin, eli aika lämpimänä oli pohja. Ehkä matto ja eristeet ei ollut syttynyt, kun niin märkiä olivat.



Tuo tiukasti kiinni pellissä.



Pikkuisen kuonahakulla kokeilin... Ja lohdutonta yleisnäkymää... Onneksi aikaa tuon korjaamiseen on vaikka kuinka!

Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 24.08.2014, 19:40
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Catrik Näytä viesti
Hieno on. Oletko tehnyt telatkin itse?
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 26.08.2014, 08:13
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Catrik Näytä viesti
Sit vaan toinen samanlainen isommassa mittakaavassa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
parturissa tapahtuu SAMROCK Chit-Chat 9 10.09.2007 18:10
kärkölässä tapahtuu.. toyota4x4 Chit-Chat 15 15.04.2007 11:11
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? kokkolanpoika Chit-Chat 14 12.12.2006 20:42
NHL:ssä tapahtuu.. SamppaFIN Jääkiekko 3 05.05.2004 14:56
NHL:ssä tapahtuu SamppaFIN Jääkiekko 4 12.05.2003 12:27


Sivu luotu: 12:55 (GMT +2).