Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.07.2014, 23:30
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Lidlistä ostin eilen viikonlopuks evästä. Pyörittelin hetken myös 129 €uron 1.8 hv siimaleikkuria, mut jätin hyllyyn. Olisko toi hintansa väärti? 3 vuoden takuu vähän rauhoittaa, mut jotai kiinanpaskaa kai noi on (Florabest-merkillä)? Kokemuksia?
Eikös joka merkki nykyään ole kiinanpaskaa, tai sitten kolme-neljä kertaa kalliimpaa? Jotain työkaluja olen harkiten natsisivasta ostanut, ja kaikki ovat olleet jollain tapaa positiivisia ylläreitä. Eli uskon kyseisen kapineen haastavan tasavahvasti vastaavat markettikilpailijansa hiukan halvemmalla. Käytön määrä taitaa ratkaista.
Omassa käytössä on stigan 33 kuutioinen kevytraivuri, pari vuotta takaperin ei ollut tarjouksessa paljonkaan kalliimpi. Toisaalta eipä tuokaan mikään täyden kympin kampe ole.

Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Viimesin hankinta v. 2013.... jyrden Chit-Chat 800 01.01.2014 17:12
2014 hj 60/61 Chit-Chat 17 01.01.2014 04:09
käyttöauton hankinta! nyyberö1 Chit-Chat 3 19.03.2010 12:19
Rengas hankinta matilton Tekniikka & Jutustelu 3 05.07.2009 20:03
Veten hankinta Vuosimallit 1984-1996 11 05.09.2003 07:28


Sivu luotu: 10:18 (GMT +2).