Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.11.2004, 12:18
JakeHammer JakeHammer ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.04
Sijainti: Nastola, Finland.
Viestit: 969
Perusasetus

Nonni! Ny on päästy kokeileen Jeeppiä hiukan liukkaammalla tien pinnalla. Täytyy sanoa et on se mahtava peli! Nelkku päällä menee jottei mitään, ja takavedolla on kiva vähän kikkailla!<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Ny vaan harmittaa, kun vaimo vei sen. tulee vasta illalla takasin<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

HAMMERPOWER RULES!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:JEEP (1:43) Ipe64 O/M/V Muut 0 09.06.2006 07:27
M: Jeep CJ7 '84 O/M/V Ajoneuvot 1 20.04.2006 13:28
Jeep(c) Tekniikka & Jutustelu 1 20.09.2004 06:42
ihan jees kuvia melkeen kaikista härveleistä jocke Linkit 1 09.11.2003 04:00
Offroad for FUN, jees vai nou? offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 13 22.10.2003 19:42


Sivu luotu: 20:03 (GMT +2).